دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و شرکت صنایع فولاد کرمان تفاهم نامه امضا کردند

خطیبی از امضای تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر و شرکت صنایع فولاد کرمان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی برای ارائه تسهیلات مالی به دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی امضا شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر وحید خطیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با تبریک سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام گذاری شده است، گفت: برای ارائه تسهیلات مالی و کمک شهریه‌ای برای ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، تفاهم‌نامه همکاری یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی بین این دانشگاه و شرکت صنایع فولاد کرمان(بردسیر) امضا شد.

او با تاکید براینکه شرکت صنایع فولاد کرمان برای دومین سال پیاپی با بیست درصد افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه و پرداخت به صورت یکجا از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر حمایت کرده، گفت: این همکاری، زمینه ساز فعالیت‌های مشترک بعدی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر از همکاری دکتر علیرضا عکاف زاده، مدیرعامل صنایع فولاد کرمان(بردسیر) و حامد طاهری رئیس بانک رسالت در حمایت از این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: حمایت از مراکز آموزش عالی شهرستان بسیار حائز اهمیت و شایسته سپاسگزاری است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 744894

وب گردی

وب گردی