فاز اول پروژه مهم پایانه شرق به زودی در منطقه 13  به بهره بر داری می رسد

شهردار منطقه 13 از پیشرفت 80% درصدی فاز اول پایانه جدید شرق خبر داد و گفت : فاز اول این پروژِه به زودی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسکانیوز نرگس معدنی پور ، شهردار منطقه ایجاد فضای مناسب جهت ارائه خدمات به شرکت های مسافربری و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از موقعیت نامناسب پایانه فعلی در چهارراه تهرانپارس از اهداف ساخت پروژه پایانه جدید شرق عنوان کرد و گفت : پایانه جدید شرق در زمینی با وسعت 30 هکتار در اراضی سرخه حصار واقع در ورودی شهر تهران از سمت شمال و شمال شرقی در حال ساخت است.

وی دسترسی های پیش بینی شده این مجموعه به حمل و نقل عمومی را شامل مترو، اتوبوس اعم از اتوبوس های تند رو (بی آر تی) و اتوبوس شهری، تاکسی های شهری و بین شهری و ... برشمرد و افزود: تکمیل پوشش سقف ترمینال، کف سازی پارکینگ، محوطه سازی، تاسیسات ساختمان ها و ... از کارهای مهمی است که هم اکنون اجرایی شده است.

شهردار منطقه 13 پروژه پایانه جدید شرق یکی از مهم ترین پروژه های شرق پایتخت عنوان کرد که با بهره برداری از آن در آینده نزدیک بسیاری از نابسامانی و مشکلات ترافیکی ناشی از موقعیت نامناسب پایانه فعلی کاسته خواهد شد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 744914

وب گردی

وب گردی