تاسیسات گردشگری اردبیل 40 مورد تشویق دریافت کرده اند

40 مورد تشویق به تأسیسات گردشگری استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در طول ایام تعطیلات نوروز 96 اعطاء شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، معاون گردشگری استان اردبیل از یک هزار و 512 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان اردبیل از 26 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه سال 96 خبر داد و گفت: براساس این بازدیدهای نظارتی انجام شده به صورت دستگاهی و تلفیقی از تأسیسات گردشگری استان 23 مرکز اقامتی و شش دفتر خدمات مسافرتی و 11مرکز پذیرایی به دلیل خدمات دهی مطلوب به گردشگران نوروزی مورد تشویق واقع شده اند.

قادر تقی زاده با اشاره به اینکه تنها یک اخطار کتبی به یکی از مراکز اقامتی استان در طول ایام تعطیلات نوروزی ارسال شده است، افزود: به 57 مرکز اقامتی، سه دفتر خدمات مسافرتی و 9 مرکز پذیرایی جهت خدمات رسانی شایسته به میهمانان نوروزی تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه 543 مورد بازدید از مراکز اقامتی استان در مدت یاد شده به عمل آمد، بیان داشت: براساس این بازدیدهای نظارتی، 32 فقره شکایت از مراکز اقامتی استان واصل که 18 مورد آن بررسی شده و بقیه در مرحله بررسی هستند.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را 416 و دفاتر خدمات مسافرتی استان را 126 مورد عنوان و خاطر نشان کرد: 427 مورد بازدید نیز از مراکز اقامتی موقت ازجمله کمپ ها، مهمانسراها، خانه مسافر و ... به عمل آمده است.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 744938

وب گردی

وب گردی