تلاش های دکتر میرزاده مایه دلگرمی است/ دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشد مسائل فرهنگی و اعتقادی نمونه و پیرو ولایت فقیه باشد/ محوریت دانشکاه آزاد اسلامی در پژوهش های دانشگاهی/توجه جدی به حوزه علوم انسانی

دکتر ولایتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشد مسائل فرهنگی و اعتقادی نمونه باشد،گفت: مسائل اعتقادی وفرهنگی باید در دانشگاه آزاد اسلامی، اولویت نخست و در صدر ماموریت ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ؛ دکتر ولایتی در دهمین جلسه پایش امور دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک سالجدید و اعیاد مبارک ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: تلاش های شخص دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی مایه دلگرمی است و فعالیت و حضورایشان در دانشگاه فرصت مغتنمی است، ایشان با مدیریت خوب ومتعالی که دارند دانشگاه آزاد اسلامی را به خوبی مدیریت میکنند.
وی افزود: بنده بدلیل فعالیت های علمی که سالیان سال داشته ام با هویت دانشگاه آزاد اسلامی و سختی کار مدیریتی در آن آشنایی دارم که خوشبختانه دکتر میرزاده از عهده این کار به خوبی برآمده اند.
دکتر ولایتی با بیان اینکه خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی گرفتاربسیاری از قید و بندهای بروکراسی موجود در دستگاه های دولتی نیست و تصمیم گیری در آن روان است، گفت: بنابراین ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد قطعا از دانشگاه های دولتی بیشتر است.
مشابه دانشگاه آزاد اسلامی با چنین وسعت و ظرفیتی وجود ندارد
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است که مشابهش با چنین وسعت و ظرفیتی و سیر صعودی که در ارتقای کیفیت دارد، وجود ندارد.
محوریت دانشکاه آزاد اسلامی در پژوهش های دانشگاهی و مراکز پژوهشی
وی با بیان اینکه یکی از معضلات کشور ما ضعف در امورپژوهشی است،گفت: دانشکاه آزاد اسلامی با وسعت و احاطه ایکه در کل کشور دارد باید محور پژوهش های دانشگاهی و مراکزپژوهشی قرار گیرد و جای خالی این موضوع را در کشور پر کند.
دکتر ولایتی با تاکید بر توجه به اینکه حول چه موضوعی پژوهش باید صورت گیرد، گفت: در حوزه پژوهش ها باید بین حوزه صف وستاد هماهنگی کامل وجود داشته و علاوه بر آن نیز میان دانشکاه آزاد اسلامی و مراکز دولتی نیز همکاری و هماهنگی لازم صورت گیرد تا زنجیره تولید تکمیل شود.
وی با اشاره به اینکه علیرغم تلاش های صورت گرفته در حوزه علوم انسانی در کشور نتیجه ملموسی حاصل نشده،گفت: باید در دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه علوم انسانی توجه بیشتری شود به طوریکه حتی برای تالیف کتاب در این حوزه نیز امتیازات بیشتری قائل شویم. و این امر نیازمند تربیت استادان متخصص است.
دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشد مسائل فرهنگی واعتقادی نمونه باشد
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه باید در رشد مسائل فرهنگی و اعتقادی نمونه باشد،گفت: مسائل اعتقادی و فرهنگی باید در دانشگاه آزاداسلامی، اولویت نخست و در صدر ماموریت ها باشد چرا که دانشجویان امانتی از خانواده ها نزد ما هستند و باید در حفظ وافزایش ایمان و اعتقادات اسلامی آنان بکوشیم.
وی تاکید کرد: نباید به واسطه فراگیری علم ، به ایمان دانشجویان خدشه ای وارد شود و همچنین باید مراقبت کرد که اساتید پایبند به مبانی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشند.
دکتر میرزاده همواره خادم انقلاب و نظام بوده است
دکتر ولایتی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که دکتر میرزاده همواره خادم انقلاب و نظام بوده است قطعا انتخاب ها وتصمیمات ایشان همراه و همگام با نظام خواهد بود.
این خبر تکمیل می شود....

خبرنگار: مهرنوش زارعی / منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

204

کد خبر: 744991

وب گردی

وب گردی