سیاست دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی برای درآمدهای غیرشهریه ای است

معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه پایش امور استانهای این دانشگاه سیاست گذاری اصلی دانشگاه آزاد را کسب درآمد غیر شهریه ای خواند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر فریدون رهنما رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: با توجه به سیاستگذاری برای درآمدهای غیر شهریه ای چهار محور اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه قرار گرفته است. ابتدا استفاده از ظرفیتهای دانشگاه مانند، زمینهای کشاورزی و امکاناتی که میتوان از آنها استفاده کرد.

او ادامه داد: تبدیل به احسن کردن املاک و بهره گیری از امکانات مالی مازاد که در واحدها وجود دارد از جمله مواردی است که برای تامین درآمدهای غیرشهریه ای مورد توجه است.

رهنما رودپشتی افزود: دوره های اموزشی کوتاه مدت و همچنین متمرکز کردن منابع مالی و تجاری سازی پژوهش از جمله مواردی است که به درآمدهای غیر شهریه ای کمک میکند.

معاون برنامه ریزی دانشگاه ازاد اسلامی با اشاره به تفاهم نامه دانشگاه با وزارت کشاورزی گفت: طبق تفاهم نامه ای که با معاون باغبانی وزارت کشاورزی امضاء شده قرار است همه امکانات کشاورزی واحدها شناسایی شود و برای تک تک استانها پهنه بندی انجام شده تا به صورت متمرکز از این زمینها استفاده شود.

او در پایان ضمن تشریح برخی قراردادها از تجاری شدن بسیاری از طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

خبرنگار: مهرنوش زارعی / محمدجواد آخوندی

200/204

کد خبر: 745011

وب گردی

وب گردی