برنامه ای برای ریاست جمهوری ندارم

رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: من برنامه ای برای ریاست جمهوری ندارم ولی از بقایی به عنوان نامزد اصلح حمایت می کنم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در نشست خبری که امروز چهارشنبه برگزار شد گفت: انقلاب محصول فداکاری و تلاش های تاریخی یک ملت است ملتی که هم بزرگ است و هم تمدن ساز؛ چرا که وقتی ما از انقلاب دفاع می کنیم در واقع از تمامیت ارضی ملت دفاع می کنیم و این موضوع تنها به معنای عملکرد سازمان ها و نهادها نیست بلکه دفاع از یک ملت دفاع از آرمان های ملت است.
وی گفت: من اعتقاد دارم علی رغم دستاوردهای انقلاب اسلامی مسیر رسیدن به آرمان های انقلاب راهی طولانی است و این مسیر همچنان ادامه دار است.
وی در ادامه بیان داشت: تحولات و انسان ها هیچ گاه محدوده جغرافیایی و نژادپرستی نداشته است بلکه هر تحولی که اتفاق می افتد بدون مرز و نژادپرستی است.
وی خاطرنشان کرد: هر حقوقی که مطرح می کنیم متعلق به همه انسان ها است ما همه باید در بالاترین سطح رفاه و عزت قرار گیریم ضمن آن که این موضوع باید در خصوص همه انسان ها به طور برابر باشد چرا که همه باید از زندگی مناسب برخوردار باشند.

احمدی نژاد گفت: استبداد و فقر باید جای خود را به برادری، عزت، آزاد و عدالت دهد.
وی خاطرنشان کرد: تحریک و ترویج خودخواهی در اقلیت انسان ها اشرافی است که این امر ریشه در فساد دارد که همیشه این موضوع در طول تاریخ به مرور دیده شده است.
رئیس دولت های نهم و دهم گفت: متاسفانه آزادی در انحصار عده ای از اشرافیان است که در اوج خودبرتری قرار گرفته است. این گروه اقلیت حاکم بر جان و مال مردم هستند که تمام این مشکلات ریشه در این امر دارد و باید ریشه این کار را از بیخ سوزاند.

خبرنگار علی درخشان/تایید کننده: سرلک

کد خبر: 745021

وب گردی

وب گردی