حجت السلام رحیمیان:  ده نامزد جبهه مردمی، میثاق‌نامه را امضا کرده‌اند و ازگزینه واحد پشتیبانی می کنند

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تمام دغدغه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که به مردم و نظام اسلامی خدمت رسانی شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت السلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در محل شهر آفتاب گفت: گواهی می دهیم آنگاه که انتخاب می کنیم برای خدا باشد، هدف و مصلحتی جز هدف و مصلحت نظام، انقلاب اسلامی و ملت اسلام را در نظر نگیریم.

وی ادامه داد: گواهی می دهیم آنهایی که برای این مسئولیت بسیار خطیر نامزد شده اند هدفی جز خدمت اسلام و مصلحت ملت اسلام را در نظر نگیرند و نشانه آن هم این است که به طور حقیقی میثاق نامه را امضا و خالصانه پذیرفته اند که فرآیند جبهه را پذیرا باشند و تا رسیدن به گزینه نهایی پشتیبان باشند و این راه را با استقامت و پایداری ادامه دهند تا آنچه مرضی خداوند است را تحقق بخشند.

حجت السلام والمسلمین رحیمیان گفت: در این مقطع حساس تاریخ، نماینده اقشار و نماینده شوراها تلاش خواهند کرد همه کسانی که دغدغه این مسئله نظام و سرنوشت این جامعه و رفع گرفتاری ها و مشکلات این مردم را مد نظر قرار دهند و هر آن که دغدغه اسلام دارد زیر این چتر قرار دهند و هیچ انسانی دغدغه مند و علاقمند نظام از پوشش این حرکت بزرگ خارج نماند.

دریافت کننده: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 745111

وب گردی

وب گردی