دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای ارزنده انقلاب است

امام جمعه رامیان در دیدار نوروزی با رییس و اعضای هیات رییسه واحد آزادشهر  ضمن تبریک سال نو گفت: یکی از موهبت های الهی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بوده که دستاوردهای عظیمی را در زمینه های علمی و پژوهشی برای ما به ارمغان آورده است.

به گزارش ایسکانیوز، امام جمعه رامیان حجت الاسلام حسین طاهری، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای ارزنده انقلاب است و بعنوان ستون های استوار علمی و اندیشه ای در کشور باعث رشد و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

طاهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 96 بعنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت فارغ التحصیلان متخصص و کار آفرین و ایجاد رشته های تخصصی جدید و مورد نیاز جامعه و همچنین توانمندیهای موجود خود می تواند نقش مهمی را در تحقق شعار سال 96 داشته باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با اظهار تبریک سال نو ادامه داد: واحد آزادشهردر 28 سال فعالیت در زمینه های علمی ، پژوهشی و فرهنگی و با داشتن زیر ساخت های قوی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و با دارا بودن مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان این امکان را دارد در حد توان خود نقش مهمی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 96 داشته باشد.

دکتر سید مهدی حسینی افزود: واحد آزادشهر این نوید را می دهد که در سال جدید با همدلی و صمیمیت و تلاش مضاعف با امکانات و پتانسیل های موجود دانشگاه در تولید علم و کارآفرینی گام بلندی را در زمینه آبادانی و رونق منطقه بردارد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 745177

وب گردی

وب گردی