دیدار نوروزی  رئیس واحد هشتگرد دانشگاه آزاد اسلامی با  اساتید و کارمندان

دیدار نورزی اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور دکتر سید شاپوررضا  شجاعی در سالن اجتماعات شهید مفتح این مجموعه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،شجاعی رییس واحد هشتگرد دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت و همچنین بر فال نیک گرفتن تقارن آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رجب گفت: شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سرلوحه اقدامات این سال تعیین شده یعنی اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال را باید با تمام توان در راه اندازی شرکت های دانش بنیان که یکی از پایه های اساسی اقتصاد مقاومتی است حمایت کنیم .

رئیس واحد هشتگرد گفت : تعطیلات ایام نوروز فرصت خوبی برای اساتید و کارمندان بود که بتوانند توان فکری و اجرایی خود را بازیابی و تقویت نمایند و باید در سال جدید با ایده های نو و خلاقیت مناسب بتوانیم خدمات مناسبی را به مخاطبین خود که جوانان دانشجو هستند ارائه کنیم .

دکتر شجاعی افزود : تعامل مثبت مبتنی بر اخلاق با دانشجویان راه گشای همه معظلات و مشکلات در یک مجموعه دانشگاهی است که همه دانشگاهیان از نگهبان درب ورودی گرفته تا اساتید و مدیریت مجموعه دانشگاهی باید این روش را سرمشق اقدامات خود قرار دهند .

وی گفت : علاوه بر تعامل مثبت با دانشجویان ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی نیز در جذب و علاقمندی دانشجویان به واحد دانشگاهی تاثیر بسزایی خواهد داشت همانطور که شاهدهستید در طی 20 ماه گذشته احداث پارکینگ دانشجویی ، سالن سلف سرویس غذا خوری ، زمین ورزشی روباز ، بازسازی بخش های آموزشی ، کارگاهی و ... اقداماتی بوده که در جهت ارتقاء سطح کیفی امکانات رفاهی صورت گرفته است .

دکتر شجاعی گفت یکی از اولویت هایی که در سال 96 باید در واحد دانشگاهی اجرا گردد و دستورات لازم در این خصوص به بخش های ذیربط صادر شده است برگزاری دوره های آموزشی اساتید در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و پژوهشی می باشد زیرا جهت رسیدن به یک دانشگاه ایده آل در وهله اول باید اساتیدی با استاندارد های روز آموزش عالی داشته باشیم .

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 745182

وب گردی

وب گردی