لاریجانی مطرح کرد:  لزوم توجه به بخش های فنی و حرفه ای در بحث اشتغالزایی /ضرورت حمایت بانک ها از تولید و اشتغال

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدارهای خود با رروسا و مدیران کل سازمان ها و موسسات بر ضرروت حمایت از تولید و اشغال تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی صبح امروز (پنجشنبه 17 فروردین) با محمدرضا طلایی مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی و معاونان وی قم دیدار و گفت وگو کرد.

طلایی در این دیدار گزارشی درباره فعالیت سازمان ذی ربط، همچنین میزان خسارات وارده به زمین ها و باغات کشاورزی به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

لاریجانی نیز در این دیدار بر توسعه و حمایت از بخش کشاورزی تاکید کرد.

براساس این گزارش، حسینی مدیر کل اوقاف استان قم نیز در دیدار نوروزی با رئیس مجلس شورای اسلامی، گزارشی درباره اقدامات فرهنگی در سال ۹۵ و برنامه های این سازمان در سال ۹۶ را مطرح کردند.

همچنین عطارنیا مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان قم نیز در دیدار نوروزی خود با دکتر لاریجانی توضیحاتی درخصوص فعالیت ها و برنامه های این سازمان به رئیس مجلس ارائه کرد.

در این دیدار لاریجانی گفت: باید از بخش فنی و حرفه ای حمایت کرد، زیرا این بخش بسیار مهم است و نقش بزرگی در بحث اشتغالزایی دارد.

در ادامه دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی، خانی مدیرکل بانک کشاورزی قم ضمن دیدار با دکتر لاریجانی از ارائه ۱۰ هزار فقره تسهیلات در سال ۹۵ خبر داد.

همچنین آهنین پنجه مدیرعامل شرکت برق و صادقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب نیز در دیدار با لاریجانی، گزارشی از عملکرد سازمان های متبوع خود در ۹۵ و همچنین برنامه های سال ۹۶ به رئیس قوه مقننه ارائه کردند.

در ادامه این دیدارها، اقدسی مدیرکل موسسه مالی و اعتباری کوثر و درخشان مدیرکل بانک قرص الحسنه مهر ایران و همچنین مدیرکل بانک رسالت قم نیز گزارشی از عملکردهایشان به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

همچنین صادقی زاده مدیرکل بانک ملی قم در دیدار با دکتر لاریجانی گزارشی از فعالیت های بانک ملی در سال گذشته و همچنین برنامه های طراحی شده در سال جاری به دکتر لاریجانی ارائه کرد.

لاریجانی نیز در این دیدار بر حمایت بانک ها از تولید و اشتغال که مسائل کلیدی و مهم کشور هستند، تاکید کرد.

در ادامه دیدارهای نورزوی رئیس مجلس شورای اسلامی، رضایی مدیرکل شعب صندوق موسی بن جعفر(ع) نیز گزارشی از عملکرد این صندوق در سال گذشته و برنامه های پیش رو در سال جاری را قرائت کرد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکنندخ: سرلک

کد خبر: 745195

وب گردی

وب گردی