لاریجانی:  ترویج فرهنگ نماز درگیر مشکلات سخت افزاری نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز مشکلات سخت افراری کمی دارد، گفت: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز بیشتر باید کار فرهنگی صورت گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی صبح امروز (پنجشنبه 17 فروردین) به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز و عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای ترویج فرهنگ نماز و همچنین عملکرد این ستاد در سال ۹۵ درقم ارائه کرد.

اسکندری نیز دراین دیدار گزارشی از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی تقدیم رئیس مجلس کرد.

لاریجانی نیز دراین دیدار گفت: ترویج فرهنگ نماز مشکلات سخت افراری کمی دارد و برای ترویج نماز بیشتر باید کار فرهنگی شود.

در ادامه این دیدارها، حمید مکارم شیرازی رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان قم نیز گزارشی از برنامه های این دفتر تقدیم دکتر لاریجانی کرد.

علوی رئیس بنیاد نخبگان استام قم در دیدار نوروزی خود با رئیس نهاد قانونگذاری گزارش عملکرد این بنیاد و همچنین برنامه های طراحی شده برای سال جدید را به دکتر لاریجانی تقدیم کرد.

براساس این گزارش سید جواد هاشمی مدیرکل بینیاد شهید و امور ایثارگران، اعتماد مدیرکل راه آهن و بازوند کاویانی مدیرکل سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با دکتر لاریجانی دیدار و گزارشی از عملکرد سازمان های خود تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کردند.

در ادامه این دیدارها ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قم ضمن دیدار نوروزی خود با رئیس نهاد قانونگذاری کشور، گزارشی از وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی، عملکرد و اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان استان قم و همچنین برخی مسائل مانند بدهی بیمارستان ها به بیمه ها تقدیم دکتر لاریجانی کرد.

صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم نیز در دیدار خود با دکتر لاریجانی به ارائه گزارشی درخصوص پروژه های عمرانی استان قم و مشکلات پیش رو پرداخت.

جمالی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم نیز در این دیدار گزارشی درباره میزان تردد گردشگران نوروزی در استان قم ارائه کرد.

سید حسن هانی طباطبایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم هم در دیدار خود با رئیس قوه مقننه به تشریح برنامه های پیش روی این سازمان برای توسعه و بهبود ارتباطات در استان قم پرداخت.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 745197

وب گردی

وب گردی