علوی فاضل: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کنند

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشریح مصوبات دهمین پایش امور استان های این دانشگاه از واحدها خواست با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال برنامه ریزی کنند.

دکتر مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور استان های دانشگاه آزاد اسلامی درباره دهمین پایش امور استان های این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: این نشست با تدبیر دکتر میرزاده و حضور دکتر ولایتی با محور شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد" اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" برگزار شد.
او ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه بررسی راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه اقتصاد دانش بنیان بود که رئیس دانشگاه و رئیس هیات موسس و هیات امنا نکته نظرات خود را درباره این موضوع بیان کردند. همچنین روسای واحدها نیز پیشنهادات و نظرات خود را در این باره بیان کردند.
علوی فاضل افزود: مجموع نظرات همه حاضرین جلسه در قالب صورت جلسه به همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود. در این نشست اهدافی برای تحقق اقتصاد مقاومتی معین شد. تکیه دانشگاه آزاد اسلامی بر اقتصاد دانش بنیان است تا از این طریق به تولید و اشتغال برسیم.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد بر دانش اعضای هیات علمی و دانشجویان خود تکیه دارد، گفت: راهبرد اصلی دانشگاه تبدیل علم به ثروت است. استعدادها و توانایی های دانشگاه در این زمینه و در این جلسه مطرح شد. مصوبات این نشست نقشه راه دانشگاه برای سال 96 و در جهت اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد دانش بنیان برای تحقق این شعار است.
او در پایان گفت: واحدهای دانشگاه آزاد برای تحقق این شعار باید برنامه ریزی کنند و باید به این نکته توجه کرد که نمی شود برای کل کشور نسخه یکسان داشت. ماموریت و هدف گذاری برای همه واحدها معین شده؛ آنها نیز موظف هستند برنامه های خود را به سازمان مرکزی دانشگاه ارائه کنند تا کل دانشگاه در این مسیر پیش روند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 745282

وب گردی

وب گردی