سایپا یک-  نفت تهران صفر/ شاگردان دایی در حسرت سه امتیاز

دو تیم نفت تهران و سایپا با اهدافی متفاوت پا به هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر گذاشته اند.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم پایتخت نشین نفت تهران و سایپا در شرایطی برابر هم قرار گرفته اند که اهداف متفاوتی را دنبال می کنند. نفتی ها به رهبری علی دایی برای قرار گرفتن در رتبه چهارم تلاش خواهند کرد تا در صورت عدم کامیابی در فتح فینال جام حذفی مقابل تراکتورسازی، فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهند. در مقابل تیم سایپا پس از شروع خوب در نیم فصل دوم، در ادامه نتایج خوبی کسب نکرده تا همچنان خود را در معرض سقوط ببیند. پیروزی در این دیدار تاثیر زیادی در سرنوشت هر دو تیم خواهد و انتظار می رود دیدار جذابی از این دو تیم که نبرد استاد و شاگرد هم به شمار می رود، باشیم.


ترکیب سایپا:

حامد لک- سیامک کوروشی، مهدی ترابی، علی قلی زاده، سعید لطفی، حامد شیری، سجاد مشکل پور، امید خالدی، ایوب کلانتری، بوگدان میلیچ، محمدرضا خلعتبری.
سرمربی: حسین فرکی


ترکیب نفت تهران:

میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، رضا علیاری، محمد دانشگر، میلاد شیخ فخرالدینی، آرش رضاوند، رضا اسدی، توحید غلامی، آندرانیک تیموریان، عیسی آل کثیر و سجاد شهباززاده
سرمربی: علی دایی

حاشیه نگاری

* دیدار دو تیم به علت هم رنگ بودن شورت ورزشی حامد لک گلر تیم سایپا با پیراهن تیم نفت تهران و دستور داور به تعویض آن با دقایقی تاخیر آغاز خواهد شد.

* پس از اینکه حامد لک لباس ورزشی خود را تعویض کرد، بازی سایپا و نفت تهران با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.
* آرش رضاوند بازیکن جوان و 23 ساله نفتی ها در این دیدار بازوبند کایپتانی را بر بازود دارد؛ این در شرایطی است که آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی در ترکیب حضور دارد.
* حامد لک در دقیقه 30 در اثر برخورد با بازیکنان در محوطه جریمه دچار آسیب دیدگی شد و بازی با چند دقیقه وقفه روبرو شد.

بوگدان ملیچ تک گل باری را به ثمر رساند.

601

کد خبر: 745457

وب گردی

وب گردی