«دیو و دلبر» در مرز یک میلیاردی شدن/ چینی‌ها استقبال کردند

فیلم زنده «دیو و دلبر» با اقبالی که از آن به عمل آمده و در سراسر جهان فروش خوبی را تجربه کرده است، تا پایان همین هفته (یکشنبه) از مرز یک میلیارد دلار فروش عبور خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسکرین دیلی، محصول جدید کمپانی دیزنی تنها به یک قدم دیگر برای عبور از فروش یک میلیارد دلار نیاز دارد.

این فیلم که بازسازی انیمیشن پرفروشی به همین نام است به سرعت به مرز نیم میلیارد دلار رسید و اکنون در بازار بین‌المللی ۵۱۲.۷ میلیون دلار فروش را ثبت کرده است. در بازار آمریکای شمالی نیز این فیلم در مجموع ۴۰۷.۳ میلیون دلار فروش کرده و به این ترتیب در بازار جهان در مجموع ۹۲۰ میلیون دلار فروخته است.

چین هنوز بزرگ‌ترین بازار فروش این فیلم پس از آمریکاست و این فیلم ۸۳.۸ میلیون دلار در این سرزمین بلیت فروخته است. بریتانیا در مکان بعدی جای دارد که با فروش ۶۹.۴ میلیون دلاری از بازیگران خود یعنی اما واتسون (بازیگر هری پاتر) و دن استیونس (بازیگر دانتون ابی) اقبال کرده است.

برزیل با فروش ۳۳.۳ میلیون دلار و کره جنوبی با فروش ۳۱.۳ میلیون دلار، دیگر کشورهایی بوده‌اند که استقبال زیادی از این فیلم به عمل آورده‌اند.

مکزیک با فروش ۲۷.۵ میلیون دلار و آلمان با فروش ۲۳.۴ میلیون دلار در مکان‌های بعدی جای دارند.

فروش این فیلم در دیگر کشورهای جهان چنین بوده است: استرالیا ۲۳ میلیون دلار، ایتالیا ۲۰.۲ میلیون دلار، اسپانیا ۱۸.۳ میلیون دلار، فرانسه ۱۴.۸ میلیون دلار، روسیه ۱۴.۲ میلیون دلار، فیلیپین ۱۲.۸ میلیون دلار ، اندونزی ۹ میلیون دلار و آرژانتین ۸.۸ میلیون دلار.

این در حالی است که فیلم از ۲۱ آوریل در ژاپن اکران می‌شود.

منبع: مهر

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503

کد خبر: 745574

وب گردی

وب گردی