حسن زاده: از تماشاگران می‌خواهیم بیشتر از قبل موازین قانونی را روی سکوها رعایت کنند

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تمامی مواردی که بر علیه داوری از سوی کادر تیم ها مطرح شده است، بررسی و رای آن اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: در خصوص مسابقاتی که در روزهای 16، 17 و 18 فروردین ماه از سری رقابت های لیگ برتر برگزار شد، منتظر هستیم تا گزارش ها از مقامات رسمی مسابقات به دست ما برسد و قطعا پس از بررسی، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی ادامه داد: اما با توجه به اطلاعاتی که اکنون از مسابقات انجام شده داریم، مخصوصا آن دسته از مسابقاتی که پخش تلویزیونی داشته است، حکایت از این دارد که تخلفاتی از ناحیه برخی از بازیکنان در داخل زمین و تخلفاتی کادر فنی برخی از تیم ها و حتی برخی از تخلفات از سوی تماشاگران رخ داده است. مخصوصا در مواردی هم کادر فنی تیم ها مصاحبه هایی که علیه داوری داشته اند که همه این ها به موقع بررسی خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی گفت: در شرایطی که تمام لیگ های فوتبال ما اعم از لیگ برتر و غیره، به هفته های پایانی خود نزدیک می شوند، انتظار ما این است که تمام عوامل تیم(مربیان و بازیکنان) به ضوابط و قوانین احترام بگذارند و از تماشاگران نیز درخواست داریم که بیشتر از قبل موازین قانونی را در روی سکوها رعایت کنند. مخصوصا در هفته هایی که باشگاه های ایرانی، مسابقات بزرگ آسیایی را میزبانی خواهند کرد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 745682

وب گردی

وب گردی