تله کابین واحد علوم و تحقیقات در تابستان امسال مسافرگیری می کند

معاون عمرانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: امیدواریم در تابستان امسال، تله کابین این دانشگاه که در واحد علوم تحقیقات مستقر است، مسافرگیری کند.

به گزارش ایسکانیوز ، مهندس محسن هاشمی در نشست هماهنگی و پایش امور استانهای دانشگاه های آزاد در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هتل دانشگاه آزاد در واحد علوم تحقیقات قرار دارد که مکان قرارگیری این هتل، در منطقه گردشگری و برای رفت و آمد به این منطقه پروژه تله کابین در دست ایجاد است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در تابستان امسال مسافرگیری تله کابین این دانشگاه آغاز شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد افزود: این دانشگاه دارای ۹ هزار هکتار زمین است که چهارهزار هکتار از این اراضی به صورت محوطه سازی و پنج هزار هکتار به صورت زمین کشاورزی است.

مهندس هاشمی خاطرنشان کرد: این دانشگاه دارای بیش از ۱۱ میلیون مترمربع ساختمان مسقف است که بر این اساس استانداردهای لازم در خصوص فضای فیزیکی برای دانشجویان این دانشگاه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در واحدهای این دانشگاه، ۱۶۰ مسجد و یادمان شهدا تأسیس شده است که اکنون واحدهای دارای بیش از ۱۵۰۰ دانشجو دارای مسجد هستند.

معاون عمرانی واحد علوم و تحقیقات تأکید کرد: این دانشگاه از درآمدهای بخش صنفی و خدماتی می تواند برای فعالیت های پژوهشی و فناوری هزینه کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد دارای یک میلیون مترمربع خوابگاه دانشجویی و مهمانسرا است تأکید کرد: با توجه به بومی شدن اساتید و دانشجویان این دانشگاه، بخشی از ظرفیت های خوابگاهی و مهمانسرایی این دانشگاه خالی مانده که از این ظرفیت می توانیم برای فعالیت های گردشگری استفاده کنیم.

مهندس هاشمی تصریح کرد: این دانشگاه با سازمان گردشگری تفاهم نامه ای امضاء کرده است تا از ظرفیت دانشگاه آزاد در زمینه گردشگری بیشتر استفاده شود.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 745709

وب گردی

وب گردی