«وارونه» با همراهی دبیرخانه بیستمین دوره تئاتر دانشگاهی ایران به روی صحنه می‌رود

دبیرخانه بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران در حمایت از نمایش «وارونه» دانشجویان علاقه مند را به تماشای این نمایش دعوت می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران؛ در راستای پشتیبانی از تئاتر دانشگاهی و با هدف حمایت نمایش های راه ‌یافته هر دوره، دبیرخانه این دوره از جشنواره، از نمایش «وارونه» به نویسندگی همایون حجازی و علی نورانی و کارگردانی همایون حجازی که نمایش پذیرفته شده نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بود، حمایت می کند.
در این نمایش که از 23 فروردین ماه در تالار سایه تئاتر شهر به روی صحنه می ررود، بازیگرانی همچون؛ اسماعیل گرجى، بی تا عزیز اقلی، امین اسفندیار و على نورانى ایفای نقش می کنند.
همچنین در این نمایش عواملی چون؛ امین احمدوند، تهیه کننده، مدیر تولید: میلاد حاجى زاده، مدیر اجرا: عطا حجتى، برنامه ریز: هادى شیخ السلامى، دستیار کارگردان: پریسا میر على، طراح صحنه: همایون حجازى، طراح لباس: نرگس غلامى دولابى، طراح گرافیک: سیدمحمدمساوات، اجراى دکور: علیرضا عباسى، مدیر صحنه: امیر حسین جلالی، منشى صحنه: فرشید ازادی، مشاور رسانه اى: مریم رودبارانى، دستیاران تهیه: محمد طاهرى و همایون عبداللهى، ساخت تیزر: پریسا میر علی، رسول کاهانى، رامین قلى بیاتى، عکاسان:شاهین ازما، مهدی صادقی، عطا حجتى کارگردان را در اجرای نمایش یاری می کنند.
یادآور می شود، در این نمایش تخفیف ۶۰% برای کانون های تئاتر دانشگاهی و تخفیف ۵٠% برای دانشجویان همه رشته‌ ها توسط دبیرخانه ارائه می شود و دانشجویان می توانند ضمن مراجعه به گیشه سالن و انجام هماهنگی‌های لازم از تخفیف نمایش «وارونه» استفاده کنند.

دریافت و منتشرکننده:سلیمی

500

کد خبر: 745753

وب گردی

وب گردی