واحدکرمان قهرمان لیگ ربات های صنعتی شد

دوازدهمین دوره از مسابقات سالانه بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با همت کمیته ملی ربوکاپ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از ​۱۶ تا ​۱۸ فروردین ماه ۱۳۹۶ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم Ace-iauk دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در دوازدهمین دوره از مسابقات سالانه بین المللی ربوکاپ آزاد ایران مقام نخست لیگ رباط های صنعتی را به دست آورد.

در مرحله نخست لیگ ربات‌های صنعتی تیم‌های Ace IAUK از دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمان و LUHbots از کشور آلمان و MEC از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان و دانشکده شریعتی تهران، بیشترین امتیازها را کسب کردند.

در مرحله دوم این لیگ تیم‌ Ace IAUK واحد کرمان کرمان تواست با شکست قهرمان جهان تیم LHUbots از دانشگاه لیپزیک هانور آلمان، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم Ace-iauk واحد کرمان پیشتر ودر پنجمین و ششمین دوره این مسابقات و مسابقات ایران اپن 2016 ، موفق به کسب رتبه نخست شده بود.

این تیم با هدایت مهدی جعفری بعنوان استاد راهنما وحضور حسین هاشمی پور، علی سیوندی پور، علیرضا عبدالکریمی، امیر علی فروزنده، ایمان ابوحیدری کرمانی بعنوان اعضا، در دو بخش مسابقات و Technical Challenge بار دیگر موفق به کسب جایگاه نخست لیگ ربات های صنعتی شد.

لیگ ربات های صنعتی یکی از لیگ های جدید مسابقات ربوکاپ می باشد، که هدف آن به کار گیری ربات ها در سناریوهای مرتبط با محیط های کاری است.

هدف این لیگ پرورش توسعه و تحقیقات در استفاده خلاقانه از ربات های متحرک مجهز به تجهیزات کنترلی برای کاربردهای صنعتی امروز و آینده می باشد، به نحوی که این ربات ها با نیروهای کاری انسانی در انجام کارهایی از جمله ساخت، اتوماسیون، کار با قطعات، و امور تدارکاتی همکاری می کنند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 745924

وب گردی

وب گردی