آغاز بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی ابوحامد کرمانی

درمانگاه ابوحامد کرمانی واحد کرمان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و اعضای هیات رئیسه این واحد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این مراسم اظهارکرد: در طرح سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای جامع در چارچوب امکانات درمانگاهی علاوه بر ارائه خدمات به مردم، بایستی شرایط سلامت کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان خود را رصد کنند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر است پرونده سلامت برای همه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این درمانگاه ایجاد شود تا بتوانیم در زمینه پزشکی خدمات مطلوبی را به آن ها ارائه نماییم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: افتتاح این درمانگاه در سال گذشته به دست مبارک آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شد و تاکنون پیگیر دریافت مجوزهای لازم از مراجع پزشکی برای بهره برداری از آن بوده ایم.

همچنین در ادامه معصومه صانعی مدیر درمانگاه ابوحامد واحد کرمان با اشاره به مجهز بودن سیستم های این درمانگاه به تکنولوژی های جدید اظهار کرد: در تمام دنیا بحث پیشگیری مهم تر از درمان است و ما سعی می کنیم در این درمانگاه این مهم را به اجرا در آوریم.

صانعی افزود: در چند ماه نخست، بهره برداری از این پروژه بصورت دوازده ساعته و در ماه های آینده بصورت شبانه روزی به ارائه خدمت به همشهریان می پردازیم.

وی گفت: این درمانگاه به واحد های ویزیت پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، خدمات پرستاری، مامایی و داروخانه مجهز است.

مدیر درمانگاه واحد کرمان تصریح کرد: سعی می کنیم بهترین کیفیت را با بهترین قیمت به همه مردم عزیز شهر کرمان بخصوص خانواده دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهیم.

موافقت اصولی احداث ساختمان درمانگاه طی مجوز شماره 2408/3/10 مورخه 19/5/94 از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمان تحت عنوان درمانگاه عمومی شبانه روزی به نام ابوحامد کرمانی صادر گردید. این درمانگاه شامل 330 متر زیر بنا دارای فضاهای دندان پزشکی ،2عدد اتاق معاینه،2عدد اتاق سرم درمانی،2 عدد اتاق تزریقات، اتاق استریل CSR، اتاق احیاء یا CPR، لنژکثیف و تمیز، آبدار خانه، پذیرش و اتاق استراحت کارکنان با هزینه -/000/000/514 تومان در مدت 4 ماه کاری با محوطه سازی در حدود 500 متر مربع و همچنین ساختمان داروخانه با زیر بنای 70متر مربع در یک طبقه اجرا گردیده است مشاور و طراح پلان ساختمان و محوطه سازی شرکت مهندسین مشاور شهر سازی و معماری زیبا سازان زانوس و تحت نظارت حوزه معاونت عمرانی واحد کرمان احداث شد.

در طرح این بناء آخرین استانداردهای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی چه از نظر مصالح مصرفی و ایجاد فضاهای مورد نیاز رعایت گردیده و اخیراً مورد بازدید کارشناسان قرار گرفته و از لحاظ رعایت ضوابط فنی و همچنین بهداشت محیط ارزیابی شده است.

همچنین بالغ بر 000/000/80 میلیون تومان تجهیزات پزشکی در این درمانگاه تجهیز شده است.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 745927

وب گردی

وب گردی