آیه 54 سوره مائده آیه سال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: آیه سال تشکیلات امسال هم آیه شریفه 54 سوره مائده است و به علت ظرفیت بالایی که این آیه و ناگفته‌های بسیار، امسال هم این آیه شریفه آیه سال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در اولین نشست مسئولان و معاونان خواهر و برادر اتحادیه سراسر کشور در سال 96 گفت: خدا را شاکریم که توجه و الطاف الهی نصیب حالمان شده است و ماه پرفیض رجب با بهار طبیعت آغاز شده است و سال 96 سال بسیار خوبی هم برای تشکیلات و هم برای میهن اسلامی ان شاءالله رقم خواهد خورد.
وی گفت: رسم است هر سال آیه‌ای را به عنوان آیه سال اتحادیه انتخاب می‌کنیم که این رسم بسیار خوبی است.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت:دلایلی برای انتخاب مجدد این آیه وجود داشت و آن هم ظرفیت بالای این آیه شریفه و از سوی دیگر حق مطلب برای این آیه شریفه با تمام تلاش‌های صورت گرفته ادا نشده است و هنوز ناگفته‌های بسیاری در این آیه وجود دارد که باید بیان شود و سوره سال 96 سوره مبارک نباء است که امیدواریم اعضا انجمن های اسلامی به حفظ و تلاوت و قرائت همراه با توجه به آیات این سوره مبارکه اهتمام داشته باشند.
ماه رجب فروردین عشق و فصل عاشقی است
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: ماه رجب فروردین عشق و فصل عاشقی است و ظرفیت ماه رجب برای عشق به حضرت حق ظرفیت عجیبی است برای گشودن این ارتباط و آن چیزی که حلقه اتصال بین بنده و پروردگار است نماز است و امسال سعی کنیم کیفیت بخشی در نمازهایمان ایجاد کنیم.
وی با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب حکیمانه و دردمندانه شعار سال 96 را انتخاب کردند و رهبر انقلاب موضو ع اصلی را تولید و اشتغال مطرح کردند و وظیفه ما به عنوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کار گفتمانی و تربیتی است و در این زمینه کارهای بسیاری می‌توان انجام داد و دانش‌آموزان باید از این ظرفیت بالا استفاده کنند.
وی گفت: وظیقه ما این است دانش‌آموزان را با تربیت اقتصادی آشنا کنیم و روحیه کار و تولید را در آن‌ها تقویت کنیم و در بخش مهارت باید تاکید داشته باشید زیرا دانش‌آموزان باید فنون و مهارت‌ها را بیاموزند تا روحیه کار در آنها نهادینه شود.

منتشر کننده: زهره حاجیان

700700

کد خبر: 745962

وب گردی

وب گردی