گروه «نغمه های سکوت» در نیاوران به صحنه می رود

کنسرت گروه نغمه های سکوت به سرپرست و آهنگساز نگار دستمالچی  و خوانندگی دانیال معمارنژاد 31 فروردین در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی «نغمه های سکوت»، این کنسرت در دستگاه همایون و آواز اصفهان اجرا می شود و قرار است قطعاتی چون پیش در آمد ، آواز در آمد جامه دران حصار ، سوز و گداز،لیلی و مجنون ،تکنوازی سنتور با عنوان" قطعه ناتمام "،تصانیف "دل تنگ"،نگارینم،برف,گنجشک و تویی دریا منم ماهی" و قطعه گروهی پروانه در این کنسرت اجرا شود.
اشعار این کنسرت از شعرایی چون مولانا، شفیعی کد کنی و فریدون مشیری انتخاب شده است.
در گروههای نغمه سکوت هنرمندانی چون امیر ادراکی (کمانچه)، آرمین امیری (تار)، رامبد حسینی (عود)،رامتین ربن شه (تمبک) و نگار دستمالچی که علاوه بر آهنگسازی این کنسرت سنتور نیز می نوازد.
نگار دستمالچی درباره تاریخچه گروه نغمه سکوت گفت :گروه نغمه های سکوت در سال 1388در رشت تشکیل شد.در ابتدا به خاطرنوع کار اعضای بیشتری در آن حضور داشتند. در سال 1394 توسط نوید دهقان با دانیال معمارنژاد آشنا شدم که صدای ایشان با فضای کار من کاملا هماهنگ بود و ما اجرایی به نام برف و گنجشک را در سالن خاتم الانبیای رشت روی صحنه بردیم و تصمیم گرفتیم این اجرا را فرهنگسرای نیاوران هم داشته باشیم .که اگر در زمستان انجام می شد شاید با مضمون برف و گنجشک جلو می رفتیم ولی به دلیل ترافیک کنسرتها و به دلیل مشکلات گرفتن مجوز کار با تاخیر به بهار 1396 رسید.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 746035

وب گردی

وب گردی