ترجمه‌ «مرگ سیاه ‌دل» سه‌گانه‌ فونکه را کامل کرد

«مرگ سیاه‌دل» نوشته‌ کورنلیا فونکه با ترجمه شقایق قندهاری چندی پیش منتشر و رونمایی شد.

به ‌گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌ کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، با رونمایی این اثر در روزهای پایانی سال 1395 سه‌گانه‌ی فونکه به دست مخاطبان داستان‌های فانتزی رسید.
«سیاه‌دل» و «طلسم سیاه دل» دیگر رمان‌های این مجموعه‌اند که پیش از این به انتشار رسیده بودند.
بر اساس این گزارش، محوریت اصلی این مجموعه کتاب و مطالعه است. پدر «مِگی» که صحاف است در دوران کودکی مگی مشغول خواندن کتاب سیاه‌ دل برای او و مادرش بوده که ناگهان مادر مگی ناپدید می‌شود. از سوی دیگر چند شخصیت اهریمنی از کتاب سیاه‌دل به دنیای ما پا می‌گذارند و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. به این ترتیب روند زندگی مگی و پدرش تغییر می‌کند.»
در رمان «مرگ سیاه‌ دل» مو (پدر مگی) از دنیای مرگ برمی‌گردد تا اشتباهاتش را جبران کند. اگر او در این امر موفق نشود دخترش را از دست خواهد داد.
در ابتدای این اثر خلاصه‌ای از دو کتاب قبلی آمده است تا خوانندگان بتوانند کتاب را به عنوان اثری مستقل نیز مطالعه کنند. در بخشی از این اثر می‌خوانیم: «مینروا سوپ‌های خوبی می‌پخت. زمانی که مگی پیش فنوگلیو بود، اغلب از همین سوپ‌ها خورده بود و حالا عطر و بویی که با بخار از کاسه‌ها بلند می‌شد، به حدی دلپذیر و اشتها برانگیز بود که در حد لحظه‌ای گذرا غار بزرگ و خیلی سرد‌، واقعا حال و هوای خانه را پیدا کرد.»
این رمان 816 صفحه و 29هزار تومان قیمت دارد. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور تهیه کنند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 746137

وب گردی

وب گردی