عباسعلی: مصدومیتم را در پاریس به هیچ کسی نگفته بودم/ پزشکان قول داده‌اند به قهرمانی آسیا برسم

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی آلمان گفت: مصدومیت در مسابقات کاراته وان پاریس را به هیچ عنوان جایی مطرح نکردم و خوشحالم که روند بهبودی آن به سرعت طی می‌شود.

حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با ایسکانیوز، در مورد مصدومیتی که اواخر سال گذشته برایش رخ داده بود، اظهار داشت: متاسفانه مصدومیت کوچکی از ناحیه دست چپ برایم در مسابقات کاراته وان فرانسه رخ داده که یک مقدار برنامه‌هایم بهم ریخت. اواخر سال گذشته با حضور در مسابقات کاراته وان پاریس در بازی اول با یک مصدومیت روبه‌رو شدم و با همان روند در ادامه مسابقات حضور پیدا کردم. حریف مکزیک و هلند را شکست دادم، اما با توجه به مصدومیتی که داشتم، احساس درد زیادی از ناحیه دست داشتم و این موضوع واقعاً تمرکزم را به هم ریخته بود و به همین دلیل در مقابل نماینده فرانسه بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچون در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: با توجه به آسیبی که در مسابقات برایم رخ داده بود واقعاً حتی نمی‌توانستم دستم را تکان دهم، اما این موضوع را به هیچ عنوان جایی مطرح نکردم، چرا که تصور می‌کردم یک آسیب‌دیدگی معمولی است و می‌توانم پس از چند روز دوباره تمریناتم را شروع کنم، اما پس آز اینکه به پزشک متخصص مراجعه کردم، او اعلام کرد با توجه به کشیدگی که در دست چپم به وجود آمده، مدتی را نباید تمرینات سنگین را انجام دهم. متأسفانه همین موضوع باعث شد تا حضور در انتخابی ها و شرکت در مسابقات کاراته وان دبی را از دست بدهم.

کاراته کا ملی پوش دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به هر حال با توصیه پزشکان و شرایط حاکم، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را نیز از دست دادم، از صمیم قلب دوست داشتم که در این مسابقات حضور داشته باشم. کسب مدال در این رقابت‌ها برایم مهم بود، اما متأسفانه آسیب‌دیدگی این فرصت را از من گرفت. بیش از دو ماه است که این اتفاق برایم رخ داده، اما با توصیه پزشکان و فیزیوتراپی که انجام می‌دهم شرایطم بهبود پیدا کرده و پزشکان قول داده‌ا‌ند که انشاالله تا تیرماه به اوج آمادگی برسم و در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نماینده کشورمان حضور داشته باشم. خوشبختانه این روزها تمریناتم را به صورت جدی پیگیری می‌‌کنم و امیدوارم که هر چه زودتر به اوج آمادگی برسم.

عباسعلی در مورد حضور تیم ملی بانوان و مردان کشورمان در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: در رقابت‌های بازی‌های کشورهای اسلامی معمولاًٌ تعداد حاضرین در این رقابت‌ها محدود است. مصر، ترکیه و کشور جمهوری آذربایجان جزو حریفان قدرتمند ما در این رقابت‌ها هستند، به عنوان مثال کشورهایی مثل اندونزی و مالزی با تک‌ستاره‌های خود در این مسابقات حضور خواهند داشت، باید به این نکته دقت کنیم که قدرت کاراته بین کشورهای مسلمان است و با توجه به اینکه رویدادهای بازی‌های کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، قطعاً ما کار دشواری پیش رو داریم، نباید حاضرین در این مسابقات را دست‌کم بگیریم. امیدوارم که تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در این رقابت‌ها بهترین نتایج را کسب کنند.

خبرنگار : محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 746180

وب گردی

وب گردی