تشریح اهم فعالیت های سال ۱۳۹۶ واحد دزفول

دکتر ناصر سراج خرمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: امیدوارم سال 1396 که از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" نامگذاری شده است، سالی سرشار از سلامتی، موفقیت، معنویت و بهروزی و رشد علمی جامعه دانشگاهی برای تمامی همکاران، دانشجویان و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سراج خرمی گفت: ضمن تشکر از زحمات همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سال گذشته از همه همکارانم درخواست دارم در سال جدید تکریم ارباب رجوع را همچون سال های گذشته سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در گفتگو با مرکز خبر روابط عمومی، اهم فعالیت های سال 1396 این واحد دانشگاهی را در حوزه های مختلف اینچنین تشریح کرد:

در سال جدید انتظار می رود همکاران همچون گذشته اهتمام بیشتری به کیفیت آموزشی و تدریس غنی، بروز شده، کمیت مناسب تدریس، نظم در تشکیل کلاس ها را داشته باشند و با توجه به رسالت خطیر دانشگاه ها در تربیت متخصصان مورد نیاز جامعه سهم بیشتری در توسعه رشته های مهارت محور و رشته های علوم پزشکی داشته باشند.

ایشان، حمایت از طرح های برون دانشگاهی و دانش بنیان، شروع به کار آزمایشگاه های معتمد و توسعه شرکت های دانش بنیان را از برنامه های ویژه در حوزه پژوهشی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول افزود: توسعه فعالیت های فرهنگی و اقدامات خیریه، پرهیز از وارد شدن در دعواهای سیاسی، حفظ روحیه آرامش در سطح واحد، توجه به امکانات رفاهی دانشجویان( به ویژه خوابگاه ها و سلف سرویس و...)، همچنین تکریم و پاسخگویی مناسب به دانشجویان همچون گذشته و توسعه رشته های هنری( شامل: تئاتر، خوشنویسی، نقاشی و...) را در حوزه دانشجویی فرهنگی عنوان نمود.

دکتر ناصر سراج خرمی از دیگر اولویت های این واحد دانشگاهی در سال 1396 را تقویت بخشی به کیفیت آموزشی دانست و افزود: تمام تلاش این مجموعه دانشگاهی باید بر اساس رویکرد علمی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه شرکت های دانش بنیان و در جهت منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.

در این راستا تولید و اشتغال با استفاده از پتانسیل، علم و انرژی جوانان برومند در مقاطع تحصیلات تکمیلی با تأکید و سوق دادن پایان نامه های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه طرح های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و... میسر خواهد شد.

سراج‌ خرمی خاطر‌نشان کرد: در سال 95 تأسیس 13 رشته جدید(در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی)، اجرای ثبت نام اینترنتی، احداث درمانگاه دانشگاه، اخذ موافقت اصولی آزمایشگاه همکار مجاز غذا و دارو از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تولیدات شرکت های دانش بنیان وابسته به واحد دزفول( از جمله طرح ساخت کامپوزیت سبک و مقاوم، برانکارد هوشمند انتقال و جابجایی بیمار، دستگاه غذا دهی ماهیان و...)، کاشت باغ مرکبات در واحد، کشت 42 هکتار گندم و... انجام شده است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 746200

وب گردی

وب گردی