منصوریان: از منافع باشگاه استقلال زدیم و به منافع تیم ملی توجه کردیم/ دغدغه من همیشه زمین کمپ است

سرمربی تیم فوتبال استقلال،‌گفت: به غفوری خیلی احتیاط به خرج دادیم چرا که بحث پرچم تیم ملی بود و باید او را آماده می‌کردیم از منافع باشگاه استقلال زدیم و به منافع تیم ملی توجه کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین استقلال در مورد شرایط تیمش، گفت: خدا را شکر تیم‌مان شرایط خوبی دارد. باید از لحاظ بدنی از بازیکنان مراقبت می‌کردیم. از لحاظ روحی کاملا آمادگی حضور در این دیدار را داریم. دغدغه همیشگی من این زمینی(کمپ ناصر حجازی) است که می‌بینید.

وی افزود: مسئولان ما زحمت می‌کشند و این زمین را آماده می‌کنند اما آن زمینی نمی‌شود که بتوانم روی آن کار تاکتیکی کنم. با تمام زحماتی که خاوری و مجموعه استقلال می‌کشند زمین حجازی لغزنده است. ابتدا به ساکن تیم‌مان را به لحاظ روحی آماده کنیم چرا که بازی بسیار سنگین است. لوکوموتیو در تهران به اندازه کافی خوب بازی کرد اما ما از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم. به لحاظ فیزیکی باید خیلی مراقب باشیم. بازی این تیم مقابل الاهلی هم بسیار خوب و محکم بود. امتیازات خیلی نزدیک به هم است. تلاش می‌کنیم یک بازی بسیار منطقی و کاملا حرفه‌ای انجام دهیم و از تمام تجربه‌ بازیکنان بین‌المللی تیم‌مان استفاده کنیم تا اگر خدا لایق دانست با 3 امتیاز به کشور باز گردیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا وریا غفوری و هرایر مگویان به دیدار مقابل لوکوموتیو تاشکند می‌رسند، اظهار داشت: بله هر دو بازیکن صحیح و سالم هستند. از گروه پزشکی خودمان و تیم ملی تشکر می‌کنم. نسبت به غفوری خیلی احتیاط به خرج دادیم چرا که بحث پرچم تیم ملی بود و باید او را آماده می‌کردیم از منافع باشگاه استقلال زدیم و به منافع تیم ملی توجه کردیم. هر دو بازیکن صحیح و سالم هستند. تیم‌مان کامل برای بازی اعزام می‌کند.

وی در مورد اینکه چقدر امید دارد تا در بازگشت از ازبکستان تیمش 9 امتیازی باشد، گفت: هدف ما صعود از گروه است و به تعداد امتیاز توجه نکردیم. به گروه سختی در مرحله بعد برخورد می‌کنیم. العین امارات، الاهلی عربستان و خود ذوب آهن حریفان سرسختی در گروه مقابل هستند. باید خیلی مراقب باشیم. تنها خواسته ما از باشگاه که امروز قرار است نامه آن زده شود این است که در صورت صعود به مرحله بعد اگر به حریف عربستانی برخورد کردیم دوست داریم بازی ما در شهریور در پلی ‌آف به هیچ وجه در عمان نباشد. به دلیل شرایط آب و هوایی و نزدیکی عمان به عربستان دوست نداریم آنجا بازی کنیم. از طریق رضا افتخاری با فدراسیون رایزنی می‌کنیم تا در صورت صعود به مرحله بعد و برخورد به تیم عربستانی کشور ثالث ما ازبکستان باشد. تمام سعی ما صعود به مرحله بعد است و اگر بتوانیم از مرحله حذفی اول رد شویم فکر می‌کنم سال خیلی خوبی را با هوادارانمان در پیش خواهیم داشت.

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم دعای همه مردم ایران مخصوصا استقلالی‌ها بدرقه راه‌مان باشد.

601

کد خبر: 746202

وب گردی

وب گردی