ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان از آغاز ثبت نام در در ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در لرستان خبر داد. داوطلبان به سایت این مسابقات مراجعه کنند.

رامین جانی‌پور، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری درباره برگزاری مناظره‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها و سیاست‌های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، گفت: ثبت نام ششمین دوره استانی این مسابقات همزمان با برگزاری طرح ملی مناظرات دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور در استان آغاز شده است.

او ادامه داد: ثبت نام این دوره از مسابقات در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان از 19 فروردین آغاز شده و تا 15 اردیبهشت سال جاری ادامه دارد.

جانی‌پور افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت http://sidc.ir و یا شماره تماس 33214733-066 نسبت به اطلاع از قوانین و مراحل ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای همه تیم‌های شرکت کننده، به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، جوایزی اهدا خواهد شد.

او افزود: این دوره از مسابقات در استان با همکاری معاونت‌های فرهنگی و دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746275

وب گردی

وب گردی