مراکز تعویض پلاک در تهران توسط پلیس راهور اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی فهرست مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت در تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت را یکی از مراکز پرکاربرد و مهم خود در کشور می‌داند. بدین خاطر در این مراکز از نیروهای متخصص و ماهر خود استفاده می‌کند.

این مراکز خدماتی شامل: شماره گذاری کلیه خودروهای سبک، سنگین داخلی و وارداتی و همچنین خدمات پس از شماره‌گذاری از قبیل نقل و انتقال، تعویض پلاک، پاسخ استعلام مراجع قضایی و انتظامی، ثبت دستور توقیف، صدور کارت و شناسنامه‌ی مالکیت خودرو و ... ارائه می‌دهند که نیاز جمع بسیاری از مردم به‌خصوص رانندگان را در بر می‌گیرند.

از آنجا که مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا، برابر تدابیر پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف حذف سفرهای غیرضروری، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و جلب رضایت هم‌وطنان شکل گرفته‌اند؛ با توجه به پراکندگی مناسب جغرافیایی مراکز نقل و انتقال و تفویض پلاک (در شرق، غرب، شمال غرب و مرکز شهر تهران) سعی شده است از جابه‌جایی‌های غیرضروری جلوگیری شود و شهروندان بتوانند خدمات مورد نظر را در حداقل زمان و با کمترین مشکلات دریافت کنند.

به همین خاطر کلیه خدمات مثل صدور کارت و شناسنامه المثنی، نقل و انتقال، تغییر در قسمت‌های اصلی خودرو، تعویض پلاک و تغییر کاربری مجاز در مراکز تعویض پلاک یا همان مراکز شماره‌گذاری پلاک انجام می‌شود.

سرهنگ سعید روحی معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا لیست مراکز تعویض شماره‌گذاری و تعویض پلاک را به شرح زیر اعلام کرد:

١- میثم: کیلومتر ١٧ جاده مخصوص کرج - خیابان داروپخش - خیابان روز دارو - تلفن: ١١-۴۴٩٨۶٠٠٠

٢- خاوران: کیلومتر ١٠ جاده خاوران - بعد از سه‌راه خاورشهر - تلفن: ٣٣٨۵١٣٣٢

٣- الغدیر: یافت آباد - بلوار الغدیر - خیابان اکبرحسینی - تلفن: ۶۶١٣٣۶٩٣

۴- یادگار امام (ره): اتوبان یادگار امام - خیابان زنجان شمالی - جنب ستاد ترخیص خودرو - تلفن: ۶۶٢٥۶٧٢٩

۵- اتحاد: تهرانپارس - حکیمیه - خیابان اتحاد - اتحاد ۵ غربی - تلفن: ٧٧٣٩٣٠٣٠

۶- واحد شماره‌گذاری مستقر در شرکت ایران خودرو: کیلومتر ١٤ جاده مخصوص کرج - مرکز شماره گذاری مستقر در شرکت ایران خودرو تلفن: ۴۴٩٣۴۴۴۵

٧- واحد شماره‌گذاری مستقر در شرکت سایپا: کیلومتر ١١ جاده مخصوص کرج - مرکز شماره گذاری مستقر در شرکت سایپا - تلفن: ۴۴٩٠۶۶١٠

٨- واحد شماره‌گذاری مستقر در شرکت آسان موتور: کیلومتر ٨ جاده مخصوص کرج - مرکز شماره‌گذاری شرکت آسان موتور - تلفن: ۴٨٦۴٥٧۴٧

۹- خلیج: کیلومتر ٧ جاده قدیم کرج - بلوار خلیج فارس - خیابان رهنما - جنب ستاد ترخیص خودرو - تلفن: ۶۶٢۶٠٢۶٢

١٠- چیتگر: کیلومتر ١٢ جاده مخصوص کرج - تلفن: ۴۴٩٠١٩٢٩

200/202

منبع:زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 746372

وب گردی

وب گردی