سامسونگ درس می گیرد؛ توسعه پرچمداران بعدی 6 ماه زودتر از موعد آغاز شده است

بر اساس گزارش های دریافتی از کره، سامسونگ از هم اکنون کار روی پرچمدار بعدی خود گلکسی اس 9 را آغاز کرده است، آن هم در حالی که هنوز از عرضه ی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس کمتر از دو هفته می گذرد.

به گزارش ایسکانیوز، پیشتر در این مطلب مشاهده کرده بودیم که سامسونگ پس از فاجعه ی انفجار نوت 77 در دست مشتریان، آزمون های کیفی خط تولید خود را بازنگری کرد و برای اطمینان بیشتر آزمایش های جدیدی به آن افزود.

همین موضوع زمان لازم برای تولید محصول را افزایش داده و باعث شده شرکت کره ای این بار توسعه پرچمدار بعدی خود را 6 ماه زودتر از نسل های پیشین آغاز کند.

سامسونگ ضمناً کار روی فبلت پرچمدار بعدی خود را هم آغاز کرده است، محصولی که احتمالاً نوت 8 نام می گیرد اما در حال حاضر سازنده آن را با نام رمز «عالی» خطاب می کند تا اطمینان دهد مشکلات نوت 7 دیگر تکرار نخواهند شد.

بر اساس شایعات موجود فبلت پرچمدار بعدی به صفحه نمایش 6.32 اینچی، دکمه ی هوم غیر فیزیکی و حسگر اثر انگشتی مجهز است که زیر شیشه ی نمایشگر دستگاه تعبیه شده است، بر خلاف پرچمداران اخیر که حسگر اثر انگشت آنها به پشت بدنه کنار لنز دوربین منتقل شده است.

دو هفته پیش، تا دقایقی پیش از رونمایی رسمی پرچمداران سامسونگ، مشخصات و اطلاعات محصول منتشر می شد و تقریباً چیز جدیدی باقی نماند که شرکت سازنده در مراسم معرفی اطلاع رسانی کند.

احتمالاً همین موضوع در مورد پرچمداران بعدی هم تکرار شود و در ماه های آینده شاهد انتشار جزئیات بسیاری در مورد خصوصیات آنها باشیم، اما هنوز تا زمان رونمایی رسمی مدت بسیاری باقی مانده و فعلاً اطلاعات بیشتری در دست نیست.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 746396

وب گردی

وب گردی