آذربایجان رشادت شهدای ارتش را فراموش نخواهد کرد

امام جمعه ارومیه گفت: مردم غیرتمند آذربایجان رشادت شهدای والامقام و به ویژه شهدای ارتش را هرگز فراموش نخواهند کرد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در نخستین کنگره 14هزار شهید منطقه شمالغرب ارتش گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از مهم ترین اهداف برگزاری کنگره 14هزار شهید قرارگاه شمالغرب ارتش تحت عنوان شجره طیبه است.
امام جمعه ارومیه افزود: اقتدار و سرافرازی امروز ما مدیون شهدا است و به برکت خون شهدا و مجاهدت های آنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت پایدار است.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به هجدمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: دشمن شناسی این شهید والا مقام بسیار بی نظیر بود از مهم ترین اقدامات این شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی می توان به تهیه طرح های عملیاتی که منجر به شکست حصر شهرهای سنندج و پادگان مریوان، بانه و سقز شد اشاره کرد. زمین های خوزستان وگردنه های کردستان سال ها شاهد آمادگی و فداکاری این انسان پاک نهاد و شجاع بود و مناطق عملیاتی دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت های این امیر دلاور را دیده است.
وی گفت: نیروی زمینی ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس و بویژه در عملیات غرور آفرین کربلای 7فداکاری ها و رشادت های بی نظیری از خود به منصه ظهور گذاشت و امروز مردم آذربایجان هرگز این رشادت ها را از یاد نخواهند برد.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی
701701
کد خبر: 746405

وب گردی

وب گردی