راه اندازی بازارچه های فن و هنردر  واحد رشت دانشگاه آزاد اسلامی

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبر ی دردانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان، معاون دانشجویی - فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سایر اعضاء در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای ،همچنین گرامیداشت شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، گفت : یکی از ویژگی های شهدای هسته ای آمیخته شدن آنان با تحقیق، علم و عمل بوده که با شهادت خود نماد پیشرفت علم و آمیختگی علم و ایمان و شجاعت خواهند بود که باید دانشگاهیان و جوانان ایران اسلامی با ارتقای روزافزون علمی دراین عرصه ادامه دهنده راه این شهیدان باشند.

وی با توجه به درپیشرو بودن انتخابات سال 1396 تاکید کرد: دانشگاهیان همیشه پیشرو در امر انتخابات بوده و تاریخ ثابت کرد که فرهیختگان یکی از اقشار همگام با دیگر مردم، همیشه با حضور در صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پربار بودن انتخابات مشارکت خوبی داشتند لذا دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باید تلاش کنند تا با مشارکت در افزایش شور و شعور سیاسی جوانان بدون حمایت از گروه و یا جناح خاص کوشا باشند.

دکتر امیرتیموری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد پربرکت امیرالمومنین (ع) و برگزاری مراسم اعتکاف در واحد های دانشگاهی استان گیلان، خاطر نشان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه رجب ، اعتکاف در دانشگاههای آزاد اسلامی در سطح استان گیلان برگزار خواهد شد. اعتکاف باعث پرورش جسم و جان می شود و انسان کامل ترکیبی از پروش این دو بوده که موجب خواهد شد تا انسان در ابعاد وجودی خود به دنبال سعادت و کمال باشد.

در ادامه دکتر تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی واحد رشت ضمن ارائه گزارش فعالیت های حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال گذشته بیان داشت: با توجه به پیش بینی و ریل گذاری های انجام شده در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، برنامه ریزی لازم جهت تاسیس شرکت های دانش بنیان فرهنگی در سال جدید ، تهیه و تدوین اطلس فرهنگی استان گیلان، تالیف کتاب اخلاق حرفه ای در محیط زیست و راه اندازی بازارچه های فن و هنر در سال 1396 شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی بازارچه های فن و هنر که نگاهی توأم با تجاری سازی فعالیت های فرهنگی در بخش دانشجویی داشته که دانشجویان می توانند تولیدات فرهنگی خود را در این بازارچه ارائه دهند.

این مقام مسئول با برشمردن اهداف راه اندازی این بازارچه افزود: با راه اندازی این بازارچه علاوه بر شناسایی ظرفیت های دانشجویی و بومی سازی صنایع دستی استان گیلان، ایجاد اشتغال نیز خواهد شد که دانشجویان می توانند تولیدات خود را در این بازارچه ارائه دهند.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 746490

وب گردی

وب گردی