دو کارتن خواب به سرقت از 100 خودرو در مشهداعتراف کردند

ماموران کلانتری سناباد مشهد با دستگیری دو سارق کارتن خواب پرده از 100 فقره سرقت داخل خودرو برداشتند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، فرمانده انتظامی مشهد گفت:ساعت 04:15 دقیقه بامداد روز شنبه یکی از تیم های کلانتری 155 سناباد در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده خیابان تورج به دو سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده خودرو پلیس متواری شد که تیم گشت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن در حالی که به صورت پیاده متواری شده بودند را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت و کارتن خوابی هستند در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرمی شدند ولی در چندین مرحله بازجوئی های علمی پلیس به 100 فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان گفت: از شهروندان درخواست می شود نکاتی را در خصوص پیشگیری از سرقت داخل خودرو رعایت کنند از این قبیل که اتومبیل خود را به لوازم ایمن نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و یا پدال و وسایل تآخیری و بازدارنده مجهز کنند و از پارک اتومبیل در نقاط خلوت و کم نور خودداری کرده و در صورت امکان در پارکینگ پارک شود. هنگام ترک خودرو دقت کنند که درب ها و شیشه ها کاملا بسته باشند و از بجا گذاشتن اشیاء قابل توجه و قیمتی و قرار دادن اوراق شناسایی و سند اتومبیل در داخل خودرو جدا خودداری کنند.

دریافت کننده :سولماز ظریفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 746574

وب گردی

وب گردی