کواکبیان:  عده‌ای نادان حمله آمریکا به سوریه را عصای اصلاح‌طلبان می‌دانند

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان و اصولگرایان ایران بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند، تصریح کرد: آنها در این مسائل ید واحده هستند.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 فروردین) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل 3 و 50 قانون اساسی در رابطه با لایحه هوای پاک، گفت: جریمه صنعتگران معمولی و بخش خصوصی در رابطه با تاثیر آنها در آلودگی هوا در حالی که بسیاری از پایگاه های دولتی در داخل شهر وجود دارند، تبعیض محسوب می شود؛ به عنوان مثال پادگان ها باید از تهران به خارج شهر منتقل شوند، اما طی صحبت با سرداردهقانی، وی از نبود اعتبار برای این مهم سخن گفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از معضلات محیط زیستی تهران به دلیل وجود مراکز دولتی غیراستاندار در داخل شهر است که باید به خارج منتقل شود.

وی همچنین در رابطه با حمله موشکی آمریکا به سوریه گفت: باید به همه دنیا این پیام را که اصلاح طلبان و اصولگرایان ایران بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند و ید واحده هستند، با قاطعیت برسانیم؛ اما این گفته عده ای نادان که این موشک ها عصای اصلاح طلبان شده بسیار بی ربط می دانم.

کواکبیان خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه توطئه آمریکایی ها را بسیار عمیق تر از آنچه که شما گفتید، می دانم، گفت: چرا موشک های S400 روسیه عمل نکرد؟ چرا که آن موشک ها می توانست جلوی وقایع را بگیرد، به نظرم هماهنگی کلی صورت گرفته، هر چند برخی مخالف این مسئله باشند، با این وجود معتقدم باید مجلس با مسئولان مرتبط برای بررسی وضع منطقه جلسه تشکیل دهد.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 746605

وب گردی

وب گردی