حدود 3 هزار مسافر نوروزی مهمان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بودند

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از اسکان 2 هزار و 980 مسافر در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در روزهای نوروز خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سید علی آقایان معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، گفت: با تمهیدات در نظر گرفته‌شده از سوی کمیته اسکان این دانشگاه، در ایام نوروز 96، تعداد 2 هزار و 980 نفراز همکاران دانشگاهی در قالب 390 خانوار هیات علمی و کارکنان از سراسر کشور، توانستند از خدمات اسکان این واحد دانشگاهی در سه مکان در نظر گرفته شده سوئیت ها، مهمانسرا و خوابگاه استفاده کنند.

او ادامه داد: بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد اسکان نوروزی در این دانشگاه تشکیل شد و توانست خدمات خود را از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 به هموطنان و کارکنان واحدهای دانشگاهی از سراسر کشور ارائه دهد.

آقایان گفت: با توجه به اینکه شاهرود در مسیر عبوری یکی از پرترددترین راه‌های کشور به‌واسطه قرار داشتن بین تهران – مشهد است و نیز با دارا بودن جاذبه‌های متعدد طبیعی و تاریخی در این شهرستان، همه ساله پذیرای جمعی زیادی از مسافران و زائران امام رضا (ع) است.

او با تأکید بر اینکه در ارزیابی سال گذشته از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، ستاد اسکان این واحد دانشگاهی در نحوه پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به مهمانان نوروزی به عنوان یکی از دانشگاه های برتر شناخته شد گفت: مکان‌های اسکان شامل همه امکانات رفاهی از جمله وسایل ورزشی، سلف سرویس پذیرایی‌های اولیه، تلویزیون و اینترنت وای فای بود و بر همین اساس همه‌ساله با قراردادان امکاناتی در خور شان همکاران دانشگاهی، سعی می‌شود تا با تمهیداتی خاص ضمن اسکان این عزیزان در واحد دانشگاهی شاهرود در این ایام، روزهای خوشی را سپری و خاطرات خوبی را با خود همراه کنند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746608

وب گردی

وب گردی