دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش موفق عمل کرده است /ارتباط با صنعت مهمترین بحث توسعه مراکز رشد در دانشگاه ها

وحید احمدی گفت:همکاری های خوبی را در حوزه پژوهش با دانشگاه آزاد اسلامی داشته ایم و خوشبختانه این مجموعه علمی تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مدتی است فعالیت های چشم گیری را در زمینه های ایجاد پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و بحث مشارکت با صنعت داشته است در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: همکاری های خوبی در حوزه پژوهش با دانشگاه آزاد اسلامی داشتهایم و خوشبختانه این مجموعه علمی تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.


وی ادامه داد : دانشگاه آزاد در خصوص بحث پارک های علم و فناوری و مراکز رشد تلاش های بسیار خوبی را در راستای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی کشور انجام داده است و طبیعی است که نیاز به کار طولانی تری در این دست از فعالیت ها احساس می شود.بعلاوه در بخش های توسعه و فناوری نیز وزارت علوم، تحقیقات قول مساعدت و همکاری را به این مجموعه علمی می دهد.


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در زمینه روند حرکت دانشگاه های کشور به سمت ایجاد دانشگاه های کارآفرین خاطرنشان کرد : مهمترین بحث توسعه مراکز رشد وابسته به دانشگاه ها ارتباط با صنعت است. در این راستا اعتقاد ما بر این است تا با توسعه مراکز رشد و همکاری با صنعت با توجه به آیین نامه ای که برای تاسیس مراکز نوآوری ابلاغ شده این امر به درستی دنبال شود.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: اخوندی

کد خبر: 746624

وب گردی

وب گردی