پیام تسلیت شهرام نیا در پی درگذشت ابوی سید عباس صالحی

امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در پیامی درگذشت آیت الله سیدمیرزاحسن صالحی، پدر دکتر سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در متن این پیام آمده است:
«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ»
در کمال تأسف، باخبر شدیم پدر گرامی‌تان که عمر پربرکت خود را در خدمت به جامعه، تعلیم و تعلّم علوم دینی و تربیت فرزندان مؤمن و فاضل سپری کرد، دار فانی را وداع گفت. بدین‌وسیله از طرف هیات مدیره، مدیران و کارکنان موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ضایعه درگذشت آن پدر مهربان، مؤمن و صبور و خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت جنابعالی و خاندان محترم تسلیت عرض می‌کنیم و به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستیم.
اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار، در واژه‌ها نمی‌گنجد؛ تنها می‌توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.
بدون تردید، تربیت فرزندان فاضل و خدمتگزار برای جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بخشی از حسنات آن پدر عزیز است که در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط شده و ره‌توشه ایشان در سفر به سرای جاوید است.
خداوند مهربان، روح پاک آن نازنین را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و با مولایش علی (ع) محشور نماید و به جنابعالی که از چهره‌های خدوم و مؤثر نظام هستید و همچنین خانواده معزز و همه بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان او، صبر و اجر عنایت فرماید.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 746683

وب گردی

وب گردی