سردار جزایری: شهید صیاد شیرازی مسیر صحیحی را در طول زندگی خود انتخاب کرده بود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی مسیر صحیحی را در طول زندگی خود انتخاب کرده بود گفت: ایشان برآورد مناسب از امکانات داخلی داشتند و به‌درستی دشمن را می شناختند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و 110 شهید شاخص نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی بیان کرد: یادآوری شهدا و دفاع مقدس به ویژه فردی مانند شهید صیاد شیرازی می‌تواند مدلی برای ادامه مسیر باشد که بتواند به صحت و سلامتی طی شود.

وی همچنین خلوص را از ویژگی‌های شاخص شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و گفت: در زندگی فردی و اجتماعی و در عرصه دفاع و نبرد با دشمن، این خلوص مشاهده می‌شد. یکی از راه‌های ماندگاری این شهید بزرگوار نقش برجسته هماهنگ‌سازی نیروهای مسلح کشور در امر دفاع است.

جزایری با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی مسیر صحیحی را در طول زندگی خود انتخاب کرده بود، تصریح کرد: ایشان برآورد مناسب از امکانات داخلی داشتند و به‌درستی دشمن را می شناختند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با تاکید بر اینکه نمی شود صرفا به نقش نظامی شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و باید به ویژگی‌های دیگر هم پرداخت تا به شخصیت ایشان پی برد، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی خطی مستقیم انتخاب و باور کرده بود و آن مسیر این بود که در جامعه ولایی باید به کدام سمت نگاه کرد.

دریافت کننده و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 746708

وب گردی

وب گردی