معارفه سرپرست دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست دانشگاه الزهرا (س) در مرکز همایش های بین المللی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکاینوز، دکتر خان بیگی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه الزهرا (س) به ذکر عوامل موفقیت در مدیریت که در قرآن کریم به آنها اشاره شده است پرداخت و این عوامل را شامل تسلط بر اوضاع محیط مدیریت و صدق نیت دانست.

در ادامه دکتر انسیه خزعلی رئیس سابق دانشگاه الزهرا (س) گزارش عملکرد ۵ سال مسئولیت خود از ۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۵ را ارائه و به تشریح فعالیت‌های انجام شده طی این دوران پرداخت.

سپس دکتر ملانظری، سرپرست دانشگاه الزهرا (س) ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب با استعانت از مولای متقیان، مسئولیت‌ها را موقت و مجالی برای خدمت دانست.

او با الهام از آن اسوه علم و تقوی و بهره‌گیری از عقلانیت و خرد جمعی به معرفی برنامه‌های خود در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی و اجتماعی پرداخت و اظهار امیدواری کرد با مشارکت حداکثری کلیه اقشار خانواده الزهرا (س) و همراهی، همدلی، هم‌فکری و سعه صدر دانشگاهیان در کنار طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای صحیح و اصولی امور با نظارت و ارزیابی ادواری، ضمانت بسیار مطمئنی برای درخشش و سربلندی دانشگاه فراهم آمده و در جهت پیشرفت علمی و ارتقای کیفی گام‌های موثرتری برداشته شود.

سرپرست دانشگاه الزهرا (س) مشارکت، آرامش روحی و روانی کارکنان، شفافیت فعالیت‌ها و پاسخگویی را کلید واژه‌های مدیریت دانشگاهی دانست.

او با تاکید بر منحصر به فرد بودن دانشگاه الزهرا (س) به عنوان دانشگاه جامع بانوان گفت: با توجه به این مزیت و بهره‌مندی از تمام ظرفیت داخلی و نیروی انسانی با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از توانمندی بانوان نخبه، دانشمند و خلاق چه در سطح کشور و چه در عرصه بین‌المللی بهره برد.

ملانظری همچنین جلب و جذب کمک‌های مادی و معنوی خارج از دانشگاه را در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی موثر و راهگشا دانست.

سرپرست دانشگاه الزهرا (س) در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری اشاره کرد و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت آحاد مردم، به اهتمام دانشگاه در فراهم کردن زمینه فعالیت‌های دانشجویی اعم از تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی به منظور ایجاد فضایی پرشور و فعال صحه گذاشت.

در پایان مراسم حکم سرپرستی دکتر ملانظری از سوی مقام عالی وزارت قرائت و به وی ارائه شد و لوح تقدیر دکتر خزعلی نیز اهدا شد.

در این مراسم دکتر احمد داوری اردکانی مشاور معاون آموزشی وزیر علوم، دکتر الهه حجازی مشاور وزیر علوم در امور زنان، دکتر مهدخت بروجردی علوی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مصلی نژاد رییس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد و جمعی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) حضور داشتند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746739

وب گردی

وب گردی