به گزارش ایسکانیوز، این کتاب با هدف کمک به مدیران و دست اندرکاران امر تجارت در جهت رویارویی با چالش های موجود در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین المللی به رشته نگارش درآمده تا مبانی لازم برای درک پیچیدگی های این مباحث در حوزه جهانی را در اختیار آنان قرار دهد.
به گفته مترجمین این کتاب، در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر بحث در خصوص نظریات و تئوریهای موجود در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین المللی، از طریق ارائه نمونه های موردی، کمپین های بازاریابی و نتایج یافته های تحقیقی به غنای مطالب افزوده شود. این ویژگی باعث شده تا این کتاب ترکیبی از تئوری و تجربه باشد.
این کتاب توسط ساک اونکویسیت و جان شاو به رشته تألیف در آمده است.
کتاب بازاریابی و بازرگانی بین الملل در قطع وزیری توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد منتشرشده است که جلد اول 306 و جلد دوم آن 406 صفحه است. که علاقهمندان برای تهیه آن میتوانند با حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد بروجرد تماس بگیرند.
دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی
200