امیر سرتیپ آراسته: خط ولایت حضرت آقا ، خط ولایت امام راحل است

یادواره شهید صیاد شیرازی با حضور امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ در پایگاه دریایی خارک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ به بیان خاطرات خود با شهید صیاد شیرازی پرداخت و گفت: صیاد شیرازی لحظه ای از انقلاب طلبکار نبود و هیچ چیز از انقلاب نخواست و درس های زیادی را به ما آموخت که ما باید با یقین قلبی بجنگیم که اگر کشته شدیم شهید باشیم و اگر دشمن را کشتیم آنرا به درک بفرستیم و با علم یقینی بجنگیم و کسانی باید بر ما حکومت کنند که از انقلاب طلبی نداشته باشند و خودشان را بدهکار انقلاب بدانند.
رئیس هیئت معارف جنگ در ادامه بیان داشت: اگر ما میبینیم صیاد شیرازی، سردار کاظمی ،دانشمندان هسته ای، شهدای منا و شهدای مدافع حرم در زمان امام راحل شهید نشدند و در زمان حضرت آقا شهید شدند بیانگر این نکته مهم است که اطاعت از حضرت آقا، اطاعت از امام راحل است و خط ولایت حضرت آقا ، خط ولایت امام راحل است.
سرتیپ آراسته در پایان گفت؛ فریب فضای مجازی را خورید که آمریکا قدرتمند است؛ ۱۷ سال پیش در دانشگاه افسری به دانشجویان با علم نظامی و قاطعیت گفتم آمریکا تا ۲۰ سال دیگر جرات حمله به ایران را ندارد و الان هم آمریکا جرات و جسارت تهاجم به ایران را ندارد .ما سوریه _ عراق_ لیبی _ افغانستان و .... نیستیم ما جمهوری اسلامی ایران هستیم با فلسفه شهادت حسینی ، وحدت ملی و عزت و اقتدار رهبری.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 746762

وب گردی

وب گردی