کارگاه بین المللی نمایش سنتی ژاپن در ایران برگزار می شود

دوره دوم ورک‌شاپ بین المللی بازیگری ، کارگردانی و رقص سنتی ژاپن، با همکاری کمپانی تئاتر باران، پوتلچ ایتالیا و ژاپن برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تئاتر باران، در این دوره، یکی از بازیگران مهم کمپانی تئاتر پوتلچ ، مدیر و کارگردان این کمپانی و همینطور کین یوشیمورا از کشور ژاپن ورک‌شاپ‌های بازیگری ، کارگردانی و رقص سنتی ژاپن را از پنجم تا پانزدهم اردیبهشت در تئاتر باران برگزار می‌کنند.
گفتنی است در این دوره هنرجویان منتخب در اجرای نمایش«شهر نامرئی» که در شهریور ماه امسال به تهیه کنندگی کمپانی باران اجرا می گردد، حضور خواهند داشت.
ورک شاپ بازیگری و صدا
در این دوره هنرجویان زیر نظر ناتالی منتا، دوره بازیگری و صدای را هدفمند دنبال می کنند تا به قطعات نمایشی دست پیدا کنند و در اجرای نمایش«شهر نامرئی» که در شهریور ماه امسال به تهیه کنندگی کمپانی باران اجرا می گردد، حضور یابند.
تمرکز،پرورش تخیل در خدمت اجرا،صدا و بداهه پردازی مواردی است که این عضو کمپانی تئاتر پوتلچ به تشریح آن خواهد پرداخت.
بدن به مثابه روح متعالی بازیگر مخصوص بانوان
این کارگاه توسط استاد بزرگ تئاتر نو ژاپن،کین یوشیمور با آموزش بدن و رقص های سنتی ژاپن (مخصوص بانوان) برگزار می شود. مبانی حرکت بدن ،استفاده از اعضای بدن به عنوان نقاط دراماتیک بازیگر و آموزش حرکت های دراماتیک رقص های سنتی ژاپنی از سرفصل های این کارگاه است.
ورک شاپ ویدیوآرت در تئاتر(کارگردانی)
در طول ورکشاپ "پینو دی بودو"به همراه تیم خود مراحل چگونه آماده سازی اجرا و ویدیوآرت ها را به هنرجویان آموزش می دهند. وفیلم های آموزشی و تجربه های خود را به هنرجویان نمایش می دهد تا آنها از نزدیک با تجربه درخشان او در جهان آشنا شوند.تمرکز بر روی اجرای نمایش«شهر نامرئی»که پرفورمنش بزرگی خواهد بود که در ماه سپتامبر(شهریور96)در ایران اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن66176825‌ مجموعه تئاتر باران تماس حاصل کنند.

این ورک‌شاپ‌ها با مدیریت کیومرث مرادی (مدرس و کارگردان تئاتر) و با همکاری کمپانی تئاتر باران برگزار می‌شود.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 746808

وب گردی

وب گردی