ابلاغ اطلس امنیتی انتخابات به تمامی استان ها/تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی باید شناسنامه دار باشد

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: هر یک از کاندیداها که در فضای مجازی می خواهند فعالیت تبلیغاتی داشته باشند مانند فضای واقعی باید شناسنامه دار باشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ حسین ذوالفقاری با حضور در محل ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اطلس امنیتی انتخابات در تمامی استان ها آماده و ابلاغ شده است.

معاون امنیتی وزارت کشور ادامه داد: استانداران و معاونین امنیتی انتظامی آنها در این زمینه توجیه شدند. دستورالعمل فضای مجازی انتخابات ابلاغ شده است.

وی افزود: در این دستورالعمل ها تمامی تهدیداتی که متوجه امنیت انتخابات است و تمامی مصادیق جرمی که در فضای مجازی موجود است تعیین و شناسایی شده است.

ذوالفقاری گفت: هر یک از کاندیداها که در فضای مجازی می خواهند فعالیت تبلیغاتی داشته باشند مانند فضای واقعی باید شناسنامه دار باشد.

معاون امنیتی وزارت کشور تاکید کرد: چنانچه به نام کاندیدایی مطلبی یا تبلیغی منتشر شود باید سریعا تکذیب کند در غیر این صورت مسئول آن مطلب است.

وی در پایان یادآور شد: برآورد ما این است که انتخابات در فضایی امن برگزار می شود. چنانچه فرد یا جریانی بخواهد امنیت انتخابات را مخدوش کند با قاطعیت، قانون در موردش اعمال خواهد شد.

خبرنگار:درخشان/تایید:بشیری

کد خبر: 746937

وب گردی

وب گردی