انتخاب گروهی حرفه‌ای برای ساخت اثری از «یو نسبو»/ من ویکتور هستم

بالتازار کورماکور و نویسندگان جیمز باند برای ساخت فیلمی اقتباسی از رمان «من ویکتور هستم» نوشته یو نسبو انتخاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسکرین دیلی، بالتازار کورماکور کارگردان فیلم تحسین شده «اورست» برای کارگردانی فیلمی از نویسنده نروژی پشت دوربین قرار می‌گیرد.

وی با همکاری براگ/مک‌انروی تهیه ‌این فیلم را نیز برعهده خواهد داشت.

«اس‌اف استودیوز» حق ساخت این فیلم را بر مبنای کتاب این نویسنده پرفروش خریداری کرده است.

در عین حال نیل پورویز و رابرت وید نویسندگان «کازینو رویال» و «اسکای فال» از مجموعه فیلم‌های جیمز باند برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم که داستان آن درباره یک وکیل فاسد است که درگیر یک سری از قتل‌ها می‌شود، وارد عمل شده‌اند.

یو نسبو نویسنده نروژی که بیش از ۲۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش فروخته شده است همراه کارگزار ادبی‌اش به عنوان تهیه کننده اجرایی همراه پروژه خواهد بود.

فردریک نیکساترو تهیه کننده با ابراز خوشحالی از حضور در این پروه گفت: واقعا از شخصیت یک سره بیدادگر ویکتور که نسبو خلق کرده تحت تاثیر قرار گرفتم و از این که باید چنین شخصیتی را برپرده بیاوریم هیجان‌زده هستم.

پورویز و وی نیز در بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند: بسیار خوشحالیم که با بالتازار و «اس اف استویدوز» برای خلق این داستان هیجان‌انگیز همراه هستیم. ویکتور شخصیتی خاص است و ما از این که باید چنین شخصیتی را برای پرده خلق کنیم خوشوقت هستیم.

«اس اف استودیو» تهیه کننده «مردی به نام اووه» بود که امسال نامزد دو اسکار شد.

پیش از این جیک جیلنهال و دنیس ویلنوو نیز برای ساخت فیلمی اقتباسی از رمان یو نسبو، با عنوان «پسر» اعلام همکاری کرده بودند.

منبع: مهر

دریافت کننده محمد بهتری راد

503

کد خبر: 746975

وب گردی

وب گردی