وزیربهداشت:دولت 10هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت مازندران هزینه کرد

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی از هزینه 10هزار میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت مازندران خبر داد و گفت: برغم خدمات انجام شده این حوزه همچنان نیازمند نگاه ویژه است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به مازندران میهمان مردم نکا بود و از پروژه های بهداشت و درمان این شهر بازدید و کلینیک طوبی را نیز افتتاح کرد.

وی با اعلام اینکه کار جهادی در حوزه بهداشت و درمان در طول سه سال گذشته در مازندران انجام شد، یادآور شد: کار اصلی و مهم بیشتر در روستاها انجام شد که محرومیت ها فراوان است و بیشتر بیمارستان ها مربوط به 30سال پیش و ماقبل است که دولت در این حوزه کارهای خوبی انجام داد.

وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: امیدواریم که کلینیک طوبی نکا هم خدمات بهتری توسط پرستاران و پزشکان انجام دهد و بدین طریق گره ای باز شود .

به گزارش ایرنا، کلینیک طوبی نکا در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در فضای 750 متر مربع ساختمان و با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

هفت کلینیک ویژه با هزینه ای بالغ بر 210میلیارد ریال نیز در شهرهای رامسر، سوادکوه، فریدونکنار، محموداباد، نکا، نور و نوشهر به بهره برداری رسید .

همچنین احداث و تجهیز بلوک زایمانی زیرآب و تنکابن ، ICUبیمارستان تنکابن و اورژانس محمود اباد و رامسر از دیگر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که امروز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت بهره برداری می شود.

خبرنگار:درخشان/تایید:بشیری

کد خبر: 746996

وب گردی

وب گردی