لیفان X80 راهی بازار چین شد

شرکت لیفان موتوروز یکی از کمپانی های به نام چینی بوده که در سال های اخیر توانست محصولات جالب توجهی چون X60 شاسی بلند و برخی دیگر را روانه بازار کند. این شرکت علاوه بر چین در مناطق دیگری چون ایران نیز بسیار مطرح و پرطرفدار محسوب می شود و تنها چین خواستگاه خودروهای آن نیستند.

به گزارش ایسکانیوز، تاکنون مدل های بزرگی چون سدان 820 و برخی دیگر را از آن مشاهده کردیم اما خبری از یک شاسی بلند غول پیکر نبود. در نهایت پس از مدت ها انتظار X80 وعده داده شده در بازار چین عرضه شده و در حال حاضر شهروندان چینی می توانند این مدل را از نمایندگی رسمی لیفان خریداری کنند.

لیفان این خودرو 7 صندلی را با پیشرانه 2.0 لیتری توربو همراه کرده که رقیب سرسختی برای دیگر شاسی بلندهای 7 صندلی محسوب خواهد شد. قیمت پایه X80 بسیار قابل توجه‌تر از طراحی و ابعاد آن بوده به شکلی که لیفان این محصول را با قیمت 15 هزار دلار یا همان 109 هزار یوان عرضه می کند.

البته مدل 15 هزار دلاری با گیربکس شش سرعته دستی همراه می شود اما نسخه نهایی 21 هزار دلاری یا 149 هزار یوان بوده و شامل گیربکس شش سرعته اتوماتیک می شود. با پیشرانه 2.0 لیتری توربو X80 خروجی قدرت 191 اسب بخاری داشته که می تواند عملکرد بزرگی محسوب شود.

فاصله بین دو محور محصول 2790 میلیمتر و طولی 5 متری دارد. در فضای داخلی X80 بسیار چشمگیر بوده و طراحی شبیه به خودروهای مرسدس بنز دارد. صندلی های چرمی، صفحه نمایش 8.9 اینچی با برنامه های تنظیماتی خودرو، فرمانی بزرگ با کلیدهای مختلف ، استارت دکمه ای و برخی دیگر از مشخصات داخلی X80 هستند.

انتظار داریم شرکت لیفان بزودی این محصول خود را روانه بازار ایران نماید و احتمالا قیمتی در محدوده 100 میلیون را دارا خواهد بود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده: پورعرب

کد خبر: 747054

وب گردی

وب گردی