رؤسای کمیته‌های هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران منصوب شدند

با حکم محمدرضا بادامچی، روسای کمیته‌های هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر تهران،‌ ری و تجریش منصوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و روسای کمیته‌ها و اعضای دبیرخانه هیات نظارت برگزار شد. براساس احکام صادر شده، بهروز نادری‌نسب به‌عنوان دبیر اجرایی هیات نظارت، اصغر زارع کهنمویی هماهنگ‌کننده کمیته‌ها، پرویز نصیری رییس کمیته مناطق و ناظرین، محمد نیشابوری رییس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و افکارسنجی، شهناز سجادی رییس کمیته حقوقی و رسیدگی به شکایات، رضا آزادبخش رییس کمیته آمار، فناوری اطلاعات و پشتیبانی، معصومه نادری‌نسب مسئول دبیرخانه محرمانه، منصوب شدند و احکام خود را از رییس هیات نظارت دریافت کردند.

در ادامه جلسه، آخرین هماهنگی‌ها برای انجام آغاز به‌کار کمیته‌ها و دبیرخانه به عمل آمد و برنامه اجرایی روسای کمیته‌ها ارایه شد. همچینین محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس و رییس هیات نظارت طی سخنانی با مهم و حساس شمردن هر یک از وظایف هیات نظارت و کمیته‌های چهارگانه و نیز دبیرخانه هیات نظارت، از روسای کمیته‌ها درخواست کرد بر اساس شرح وظایف مندرج در احکام صادر شده این هیات را برای انجام یک انتخابات پرشور و قانونی کمک کنند.

وی رأی مردم را به فرموده رهبر معظم انقلاب، حق‌الناس دانست و افزود: باید همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که در پایان روز 29 اردیبهشت و اتمام فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیشگاه خداوند و ملت شریف ایران و تهران سرافراز و سربلند باشیم.

بادامچی تاکید کرد که هیات نظارت جز اجرای دقیق وظایف، مطابق مفاد قانونی به گونه دیگری عمل نخواهد کرد.

گفتنی است، در جلسه روز گذشته طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران و عضو هیات نظارت و دکتر محمد بارانی عضو معتمد هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش حضور داشتند.

خبرنگار:درخشان/تایید:بشیری

کد خبر: 747104

وب گردی

وب گردی