بایرن مونیخ - رئال مادرید/ پرتکرارترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب (23 فروردین ماه 96) از ساعت 23:15 در ورزشگاه آلیانتس آرنا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، در یکی از حساس ترین دیدار های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا به مصاف هم می روند.

جیمی فلن، کمدین شهیر در جمله ای می گوید:" وقتی جایی را ترک می کنید، تنها به فکر یک بازگشت شکوهمند باشید." در هفته آینده چند نفر در فوتبال اروپا رجعت هایی رویایی خواهند داشت. ابتدا روز چهارشنبه تونی کروس با کوله باری از خاطرات خوب و بد مجددا به آلیانتس آرنا باز می گردد. چند روز بعد نوبت بازگشت ژابی آلونسو و کارلو آنچلوتی به مادرید است، به برنابئو. مادریدی ها هر چقدر هم دلشان قهرمانی شماره 12 را بخواهد، ژابی آلونسو و کارلتو را دشمن نمی دانند. آن ها همان هایی هستند که جان کندند تا مادرید طلسم منحوس دسیما را بشکند.

دست از خاطرات بشوییم. به زمان حال برگردیم. رئال مادرید دیگر روند خارق العاده اول فصلش را ندارد. اگر تیمی در سطح دوم فوتبال اروپا روندی به مانند رئال مادرید داشت قطعا مورد ستایش قرار می گرفت، اما در استاندارد های رئال تنها قهرمانی در لیگ قهرمانان یعنی عملکرد فوق العاده. بایرن مونیخ در طرف دیگر زمین قرار دارد. شاگردان آنچلوتی در سال 2017 عملکردی بی نظیر داشته اند. باخت دو هفته قبل مقابل هوفنهایم را به دست فراموشی سپرده اند و حالا در خانه، میزبان لوس بلانکوس هستند.

از میانه زمین فاصله بگیریم و به روی نیمکت ها برویم. سال 2014 وقتی پس از سوت پایان فینال لیگ قهرمانان،زیدان و آنچلوتی همدیگر را در آغوش گرفتند، هر دو خوشحال بودند اما چند روز دیگر وقتی داور سوت پایان بازی برگشت را بزند، بی شک زیدان و کارلتو به گرمی از یکدیگر خداحافظی می کنند اما قطعا یکی از آن ها تنها خوشحال است. این چیزی است که به آن فوتبال می گوییم. به جنون زمین سبز خوش آمدید.

** داور: نیکولا ریتزولی

** رو در رویی های قبلی دو تیم:

** نکات دیدار:

رئال مادرید در 8 بازی قبلی اش در این تورنمنت حداقل 2 گل زده است.
این تیم در 12 بازی قبلی اش در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.
بایرن 5 دیدار از 6 بازی قبلی اش در لیگ قهرمانان را پیروز شده است.
بایرن در 5 بازی از 6 جدال قبلی اش در این تورنمنت حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.
برتری 4 بر صفر رئال مادرید در بازی خارج ازخانه دور برگشت نیمه‌نهایی فصل 2014-2013 لیگ قهرمانان اروپا، بدترین شکست خانگی تاریخ بایرن در لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد.
رئال مادرید فقط 4 بازی از 30 جدال قبلی در زمین آلمانی‌ها را برده است.

** غایبین دیدار:

بایرن مونیخ: متس هوملس

رئال مادرید: واران - په په - کونترائو

** پیش بینی هواسکورد: بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 1

** ترکیب احتمالی دو تیم:

رئال مادرید: ناواس، کارواخال، راموس، ناچو، مارسلو، کاسیمیرو، کروس، مودریچ، بیل، بنزما، رونالدو

بایرن مونیخ: نویر، لام، آلابا، بوآتنگ، مارتینز، ویدال، آلونسو، تیاگو، ریبری، روبن، لواندوفسکی

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 747164

وب گردی

وب گردی