درخشان: با تمام توان با دوپینگ برخورد خواهیم کرد/ امیدوارم شاهد پاکسازی جودو از این مسئله باشیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: مطمئن باشید با تمام توان در راه مبارزه با این پدیده شوم حرکت خواهم کرد و حتی یک گام به عقب بر نخواهم داشت

محمد درخشان در گفتگو با ایسکانیوز، در خصوص مثبت اعلام شدن تست دوپینگ چهار جودوکار اظهار داشت: مسئله دوپینگ در رشته جودو متاسفانه از سالیان گذشته در این رشته نفوذ کرده است و من از ابتدای حضورم به دنبال پاکسازی و رشه کن کردن آن بوده‌ام.

رئیس فدرایسون جودو با تاکید بر مبارزه با این مسئله گفت: مطمئن باشید با تمام توان در راه مبارزه با این پدیده شوم حرکت خواهم کرد و حتی یک گام به عقب بر نخواهم داشت

وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال گرفتن تست در همه رویدادهای انتخابی و قهرمانی کشور هستیم و درخواست این مسئله نیز از طریق خود ما صورت گرفته است. این روند را متوقف نخواهیم کرد و در تمامی رویدادهای آینده نیز ادامه خواهیم داد.

درخشان بر عزم فدراسیون جودو در راه مبارزه با دوپینگ یادآور شد: ما تمام توان خود را برای مبارزه با این مسئله خواهیم گذاشت و از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد. امیدوارم با یاری خدا در آینده شاهد پاکسازی جودو ایران از دوپینگ باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما در فدراسیون در کنار گرفتن تست‌های مختلف انجام برنامه‌های آموزشی است تا ورزشکاران ما که اطلاع دقیقی از مواد و داروهای ممنوعه قرار ندارند به خوبی آگاه سازی شوند.

601

کد خبر: 747324

وب گردی

وب گردی