نشست رئیس و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با دبیران تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان، بسیج دانشجویی، کانونهای فرهنگی و نشریات دانشجویی

نخستین جلسه صمیمانه رئیس و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با دبیران تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان، بسیج دانشجویی، کانونهای فرهنگی و نشریات دانشجویی در سال 96 در سالن کنفرانس ساختمان اداری این واحد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست صمیمانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ضمن تبریک سال جدید و ولادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) گفت: همکاری دانشجو با دانشگاه همواره نتیجه بهتر و ثمربخش تری در همه عرصه ها داشته است.

دکتر مجید شمس فعالیت کلیه تشکلهای دانشجویی واحد اعم از بسیج، تشکلهای اسلامی سیاسی، کانونها و نشریات را در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و پژوهشی تحسین برانگیز خواند و نمونه بارز آن را راه یابی دو نشریه دانشجویی مقرنس و تیک به مرحله سوم داوری جشنواره نشریات کشوری عنوان کرد.

وی ضمن تشریح برنامه های این واحد دانشگاهی در حوزه دانش، فرهنگ و اقتصاد، برنامه های پیش بینی شده برای فعالیتهای دانشجویی را زمینه ای برای رشد علمی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد تا در آینده بتوانند در اداره جامعه موفقتر عمل نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد یکی از اولویتهای کاری در سال جدید را تعریض جاده 3 کیلومتری این واحد دانشگاهی عنوان کرد و افزود: جاده فعلی باعث مشکلات عدیده و صدمات جانی و مالی فراوانی شده است. که امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

شمس انتقال دانشجویان علوم پایه از سطح شهر به مجتمع دانشگاهی امام خمینی را از دیگر اقدامات این واحد در راستای کاهش هرینه ها، صرفه جویی و تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: « در سال 96 و در همین راستا دانشکده پرستاری و مامایی این واحد به مجتمع دانشگاهی منتقل و تجمیع خواهند شد.»

رئیس واحد بروجرد با اشاره به اینکه همه بودجه و درآمد این واحد دانشگاهی در خودش هزینه می شود، به برخی از خدمات این واحد در سطح شهر اشاره کرد و افزود:«با راه اندازی مرکز درمانی خاص، پذیرش دانشجویان با تعرفه انجام می شود.

دکتر مجید شمس به افتتاح «مرکز رشد انرژی‌های نو» این واحد اشاره کرد و افزود: «به منظور تجاری‌‌سازی ایده‌ها و تبدیل نوآوری‌ها به تکنولوژی و به همت گروه برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، در راستای فعالیت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و تأمین بخشی از بودجه غیرشهریه‌ای، «مرکز رشد انرژی‌های نو» واحد بروجرد در آبان ماه 95 با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت.

وی افزود: «طبق دستورالعمل‌های پژوهشی به هریک از پژوهشگران و مخترعانی که موفق به ثبت اختراع خود شوند، مبلغ 100 میلیون ریال پاداش تعلق خواهد گرفت. چون که ثبت اختراعات در دانشگاه‎ها اعتبار مراکز دانشگاهی را بالا می‎برد.»

در ادامه معاون دانشجویی و فرهنگی واحد گزارشی از فعالیتهای تشکلهای دانشجویی، کانونهای بسیج و ... ارائه داد و به فعالیتهای فرهنگی و رتبه های کشوری کسب شده توسط کانونهای فرهنگی دانشجویی اشاره کرد.

سپس هر یک از دبیران تشکلها، بسیج و نشریات دانشجویی به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند. که توسط رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی واحد به آنان پاسخ داده شد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 747438

وب گردی

وب گردی