انجام تمامی امور ثبتی بنگاه‌ها برای دارندگان کارت بازرگانی

اعضای اتاق تهران برای انجام امور ثبتی بنگاه‌های خود صرفا هزینه‌های ثبتی را پرداخت کرده و از بابت انجام امور ثبتی، هیچ هزینه‌ای از آنها دریافت نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، حدود دو ماه است که در گوشه‌ای از طبقه همکف ساختمان شماره یک اتاق تهران، میز تازه‌ای برای ارائه یک خدمت جدید به اعضای اتاق تهران در نظر گرفته شده است؛ جایی که با تابلوی «دفتر خدمات ثبت شرکت‌ها» پذیرای اعضای حقیقی و حقوقی و در واقع صاحبان کسب‌وکار برای رفع و رجوع کارها و احیاناً مشکلات مربوط به امور ثبتی بنگاه‌هاست.

در مدت زمان کوتاهی که از تاسیس دفتر خدمات ثبت شرکت‌ها در محل اتاق تهران می‌گذرد، استفاده‌کنندگان از این خدمت از نتیجه کار خود رضایت بالایی داشته‌اند. طی این مدت دارندگان کارت بازرگانی و عضویت اتاق تهران با مراجعه به این واحد خدماتی توانسته‌اند امور ثبتی شرکت‌های خود را بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها، و با صرف هزینه و وقت کمتر به طور کامل انجام دهند. از همین رو اتاق تهران در پی جلب بیشتر اعضا برای استفاده از این خدمت و ارائه خدمات جدیدتر است تا اتاق تهران همان‌گونه که اعضا انتظار دارند در واقع اتاقی پویا و کارآمد باشد.

راه‌اندازی این دفتر ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران، اواخر سال گذشته و به دنبال امضای توافق‌نامه همکاری میان اتاق تهران و اداره ثبت شرکت‌ها صورت گرفت. طبق این توافق، کلیه خدمات ثبتی بنگاه‌ها از تاسیس شرکت تا تغییر صورت‌جلسات ثبتی برای اعضای اتاق تهران در این واحد صورت می‌گیرد و از این پس دارندگان کارت بازرگانی و عضویت اتاق تهران برای انجام این امور نیازی به مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها ندارند.

این در حالی است که اعضای اتاق تهران برای انجام امور ثبتی بنگاه‌های خود صرفا هزینه‌های ثبتی را پرداخت می‌کنند و اتاق تهران از بابت ارائه این خدمت هیچ هزینه‌ای از اعضا دریافت نمی‌کند.

دفتر خدمات ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران آماده ارائه خدمات ثبتی شامل تاسیس شرکت، صورتجلسه تغییرات، پلمب دفاتر تجاری، خدمات مشاوره‌ای در تنظیم صورتجلسه، ثبت انواع صورتجلسه در سامانه ثبت شرکت‌ها و اخذ کد پیگیری و نیز ارسال مدارک فیزیکی و پیگیری‌های مربوطه در اداره ثبت شرکت‌هاست. مراجعه‌کنندگان به این دفتر پس از انجام کلیه امور، می‌توانند مدارک مربوط را پس از طی مراحل ثبتی مجددا از اتاق تهران دریافت کنند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 747554

وب گردی

وب گردی