تصادف مرگبار یک موتور با وانت نیسان و کامیونت در بزرگراه شهید آوینی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در بزرگراه شهید آوینی خبر داد و گفت: در این حادثه راکب ۲۵ ساله موتور در دم جان باخت و زن جوان ترک سوار موتور راهی بیمارستان شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد رزاقی درباره جزئیات این تصادف مرگبار، اظهارداشت: ساعت ۱۳:۲۰دقیقه ظهر پنج شنبه حادثه تصادف فوتی در بزرگراه آوینی قبل از پل شهید رجایی در مسیر غرب به شرق به اطلاع مرکز فرماندهی ترافیک پلیس راهور رسید و بلافاصله عوامل پلیس در محل حادثه حاضر شدند .

وی افزود: با حضور عوامل پلیس مشخص شد یک دستگاه موتور سیکلت با دو سرنشین با یک دستگاه وانت نیسان و کامیونت برخورد کرده اند و به خاطر این تصادف هر دو سرنشین موتور سیکلت مجدوح شده اند .

رزاقی با اعلام اینکه بلافاصله با هماهنگی های صورت گرفته عوامل اوژانس در محل حادثه حاضر شدند گفت: متاسفانه تکنسین های اورژانس مرگ جوان ۲۵ ساله را تایید کردند و خانم ۲۰ ساله ترک سوار موتور سیکلت که به شدت مجروح شده بود برای درمان به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد .

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور با اعلام اینکه علت وقوع این حادثه مرگبار در دست بررسی است به موتور سواران توصیه کردحتما به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از سرعت غیر مجاز جدا خودرلری کنند همچنین موتورسواران موظف هستند حتی در هنگام تردد در کوتاه ترین مسیرها نیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 747618

وب گردی

وب گردی